مجله ورزشی

جاه طلبی‌های قطر تمامی ندارد/کوپاآمه‌ریکا، کونکاکاف و حالا اروپا!

طبق گزارش ها شفافحضور تیم ملی قطر در جام جهانی 2022 به دلیل میزبانی این کشور از قبل قطعی شده است. با این وجود قطر تسلیم نشده و به موازات ساخت ورزشگاه ها و برگزاری جام جهانی ، مقدمات تیم ملی فوتبال آنها فراهم شده است.

قطری ها با امکانات و سرمایه گذاری هنگفت خود در فوتبال سعی کردند تیمی را برای جام جهانی آماده کنند تا از اعتبار و میزبانی خود دفاع کنند. در همین راستا ، قطر علاوه بر انجام بازی های مقدماتی قدرتمند در “فیفادی” ، حضور در مسابقات بزرگسالان را برای افزایش تجربه اعضای تیم ملی در درگیری با کشورهای مختلف در دستور کار قرار داده است.

این رویداد از سال 2019 و با شرکت قطر در کوپا آمریکا آغاز شد. قطر به عنوان میهمان مسابقات آمریکای لاتین و در گروه دوم به همراه کلمبیا ، آرژانتین و پاراگوئه با ژاپن به برزیل رفت. اگرچه قطر در این بازی ها فقط یک امتیاز کسب کرده و دو شکست برابر کلمبیا و آرژانتین متحمل شده است ، اما انجام این بازی های تدارکاتی برای بالا بردن امتیازات و تجربه بازیکنان قطر و دور هم جمع شدن با کلمبیا ، پاراگوئه و آرژانتین فایده ای ندارد. .


قطر و کلمبیا در کوپا آمریکا 2019 بازی می کنند

قطر که با وجود حضور نهایی در جام جهانی 2022 قهرمان مسابقات آسیایی 2019 شد ، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته است در دومین بازی مقدماتی بازی های آسیایی شرکت کند. قطر برای آزمایش خود در برابر رقبای آسیایی و همچنین حفظ توانایی تیم ملی خود ، در گروه E بازی ها شرکت کرد.

برنامه ریزی های قطر محدود به این اتفاقات نبود و با هزینه ها و سرمایه گذاری های زیاد ، پیش بینی های بیشتری برای میزبانی جام جهانی 2022 انجام شد.

قطر برای دومین بار در سال 2021 در کوپا آمریکا به میدان می رود. این مسابقات در ژوئن 2021 به میزبانی کلمبیا برگزار می شود و قطر این فرصت را دارد تا در مرحله گروهی مقابل کلمبیا ، برزیل ، ونزوئلا ، پرو و ​​اکوادور بازیکنان خود را شکست دهد.

یکی دو ماه بعد ، قطر برای شرکت در جام طلای کنکاکاف (کشورهای آمریکای مرکزی و شمالی) به مکزیک سفر می کند. قطر در گروه چهارم این رقابت ها با هندوراس ، پاناما و گرانادا بازی خواهد کرد و این فرصت را برای بازیکنان خود دارد تا در برابر تیم های منطقه تجربه کسب کنند.

تیم ملی فوتبال قطر در فینال جام حذفی 2019 آسیا

اما جاه طلبی های قطر در تلاش برای صعود به جام جهانی در منطقه اروپا به اوج خود رسید و توانست نظر اتحادیه فوتبال اروپا را برای شرکت در مسابقات جلب کند.

شب گذشته ، اتحادیه فوتبال قطر رسما اعلام کرد که تیم ملی قطر در گروه اول مقدماتی قهرمانی اروپا قرار دارد. این تیم شامل پرتغال ، آذربایجان ، لوکزامبورگ ، صربستان و ایرلند است.

با این حساب قطر در حال آماده سازی برای بزرگترین رویداد فوتبال جهان در سال 2022 است که میزبان آن خواهد بود و بازیکنان آن بازی در سبک های مختلف از سراسر جهان را تجربه خواهند کرد و احتمالاً تنها چیزی است که برای این تیم در جام جهانی قابل مشاهده خواهد بود. نباید بی تجربه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا