مجله ورزشی

جدایی سوله از بایرن در پایان فصل

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، روز چهارشنبه تایید کرد که نیکلاس سوله، مدافع میانی آلمانی پس از رد پیشنهاد برای تمدید قرارداد، در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

کان در یک کنفرانس خبری گفت: ما از او دعوت کردیم تا به ما بگوید که قبول نکرده و می‌خواهد در پایان فصل باشگاه را ترک کند.

این بازیکن 26 ساله به صورت آزاد بایرن را ترک خواهد کرد و مورد توجه چلسی، نیوکاسل و بارسلونا قرار گرفته است.

پس از انتقال داوید آلابا به رئال مادرید و انتقال ژروم بواتنگ به لیون، سوله سومین مدافعی خواهد بود که در 12 ماه گذشته بایرن را ترک می کند.

کان در مورد اینکه آیا بایرن مدافع جدیدی خواهد خرید یا خیر، گفت: گزینه های زیادی برای دفاع میانی داریم. با این حال گزارش شده است که مقامات ارشد این باشگاه در ماه دسامبر با آندریاس کریستنسن، ایجنت چلسی دیداری داشته اند.

سوله از زمانی که بایرن او را به مبلغ 20 میلیون یورو (22.5 میلیون دلار) از هوفنهایم در سال 2017 خرید، 158 بازی برای این باشگاه انجام داده است. او بازیکن کلیدی آلمان در جام جهانی قطر خواهد بود که از نوامبر آغاز می شود.

او بخشی از تیمی بود که در فصل 2019/20 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما پس از پارگی رباط صلیبی زانوی خود، شش ماه اول آن فصل را از دست داد.

روز چهارشنبه، کان همچنین از تصمیم بایرن برای اجازه دادن به 10000 هوادار برای تماشای بازی تیم استقبال کرد. این بدان معناست که بایرن می تواند بار دیگر میزبان یک گروه کوچک در یک بازی خانگی در مونیخ باشد.

کان گفت: «این یک گام اول بسیار رضایت‌بخش در مسیر درست و یک سیگنال مهم در آن زمان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا