مجله ورزشی

جدیدترین اخبار کرونایی در ایران/ کاهش شگفت‌انگیز میانگین سنی فوتی‌ها/ موج چهارم در ابتدای راه است + نمودار و نقشه

گروه استانهای آنا حسین بوذری؛ مردم ایران روزهای بسیار سخت و خطرناکی را پشت سر می گذارند و با رسیدن موج چهارم تاجگذاری به کشور ، هیچ کس از ویروس شیوع کرونا در امان نیست ، حتی کسانی که بیماری زمینه ای ندارند و خود را سپری نکرده اند با قرص و دارو زندگی می کند.

برای روشن شدن موضوع ، کافی است به آمار بیماری عروق کرونا قلب و مرگ و میر نگاه کنیم تا دریابیم که بسیاری از کسانی که در اسب زین Cavid-19 افتادند ، همه پیرمردها و پیرزن های هفتاد یا هشتاد ساله نبودند ، بلکه جوانان در بیست و سی سالگی آنها آنها اغلب بدون توجه به هشدارهای متخصصان مراقبت های بهداشتی در فعالیت های روزمره شرکت می کنند.

یکی از دلایلی که شمار کشته شدگان کرونا را در ایران افزایش داده است ، ارتفاعات جولان ، یک ویروس خطرناک انگلیس است و به وجهه طبیعی برخی افراد می افزاید ، به طوری که اکنون می توانید تلفات تقریبا 405 نفر را بی سابقه ببینید.


بیشتر بخوانید:

کدام شهرها بیش از کشور قرمز هستند؟

کرونا در 27 استان رکورد زد

ایلام در بیماری شدید کرونا قلب ، یک بیمارستان صحرایی در اصفهان تأسیس شد

تخت های سرپایی در برخی بیمارستان ها کاملاً مجهز بودند

انتقال شهرهای قرمز به سیاه

فاجعه کرونا توسط دورهام پایان یافت

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج تاج چهارم در برخی از مناطق کشور

حلقه کرونا پیچیده تر شد + نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند تاج بود

موج چهارم خطرناک کشور

جدول تاج گذاری در شهرها گسترده شد

Covid Rebellion – 19 این بار ناخوشایند تر از همیشه

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس


علاوه بر اقدامات و محدودیت های انجام شده توسط مسئولان دفتر مرکزی در برابر کرونا و وزارت بهداشت ، حمایت عمومی نیز بسیار مهم است ، اما به گفته کارشناسان ، نسبت عموم مردم در اجرای قوانین و پروتکل ها 58.5٪ است. این غیر قابل قبول است.

کاهش مشارکت عمومی در انطباق با پروتکل با افزایش شیوع ویروس کرونا ارتباط مستقیم دارد و افزایش ویروس کرونا قلب انگلیس کشور را در وضعیت بحرانی قرار داده است.

متأسفانه سفرهای خانوادگی ، سفرهای نابهنگام برخی هموطنان در نوروز ، خرید و گشت و گذار در خیابان ها و بازارها تأثیر بسزایی در تعدد تاجگذاری های ساخت انگلیس در کشور داشت و سفرهای 15000 نفر مبتلا به بیماری کرونا قلب جامعه را بیشتر آلوده کرد .


آخرین اخبار کرونا در ایران / فرار کرونا از چهره های قرمز شهرها / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نقشه و نقشه

شهرهای توریستی بیشترین آسیب را از سفرهای نوروزی متحمل شده اند و حتی آنهایی که هیچ علامتی از بیماری عروق کرونا قلب ندارند توسط مسافرت 15000 نفر آلوده شده و زنجیره بیماری عروق کرونا قلب گسترش می یابد.

آیا می توان از موج تاج چهارم جلوگیری کرد؟

سخنگوی ستاد مرکزی کرونا گفت: موج چهارم تاجگذاری قابل مقایسه با قرن های گذشته نیست: “این موج بیماری با سرعت انفجاری در حال گسترش است و دسترسی به بیمارستان ها و کلینیک های سرپایی بسیار زیاد است اما ما به اوج خود نرسیده ایم. از این موج هنوز “

علیرضا رئیسی می افزاید: پیش بینی ما این است که در این هفته و هفته آینده بیماری با همان سرعت پیشرفت می کند و احتمالاً هفته آینده اوج می گیرد اما به زودی از حالت قرمز این قله خارج نمی شویم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / فرار کرونا از پرداخت صورت قرمز / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نقشه و نقشه

وی با بیان اینکه “ما می توانیم تا ژوئن در این موج شرکت کنیم” ، ادامه داد: با ادامه این وضعیت ، اگر پروتکل به طور کامل در اوایل ماه ژوئن دنبال شود ، می توانیم بیماری را کنترل کنیم.

سخنگوی ستاد ملی کرونا از کاهش پروتکل ها انتقاد کرد: اپیدمی.

کاهش میانگین سن تلفات در استان خوزستان

کرون انگلیس در استان خوزستان یک سال و نیم سن مرگ را کاهش داده است ، بنابراین پیش از این ما 63 سال قبل از میانگین سنی مردگان داشتیم ، اما با شیوع کرون انگلیس این سن به حدود 61 سال کاهش یافته است.

همچنین ، قبل از آغاز سال 1400 ، قله جدید کرونا در استان خوزستان کنترل شده و تعداد ویزیت های بیمارستان کاهش یافته بود که با شروع سفرهای نوروزی ، از روز اول سال دوباره افزایش یافت.

اوضاع ناگوار در استان ایلام به دلیل فوران تاج

ویروس کرونا تاکنون 707 نفر را در استان ایلام کشته است و کارشناسان بهداشت تخمین می زنند که شدت عفونت در قله چهارم تاج هفت برابر بیشتر از قله سوم است و در مقایسه با قله سوم 50٪ افزایش یافته است ایلام

از سوی دیگر ، مدت اقامت در بیمارستان در استان ایلام 60٪ و مرگ و میر در تاج در ایلام نیز افزایش یافته است.

افزایش مرگ و میر و بستری در استان همدان

در چهار روز گذشته ، تعداد مرگ و میرهای روزانه ناشی از بیماری کرونا قلب در استان همدان ، بین 18 تا 21 نفر گزارش شده است که در مقایسه با ماه های گذشته بی سابقه است.

تاکنون 1711 بیمار همدانی در گروه های سنی مختلف به دلیل شدت بیماری جان خود را از دست داده اند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

روزهای تاریک مردم استان خراسان جنوبی همچنان ادامه دارد

روزهای سیاه تاج در خراسان جنوبی آغاز شده است ، تعداد مرگ و میرها در روز به چهار نفر رسیده و تعداد موارد در این استان از 18000 نفر گذشته است.

اگرچه طبق گفته مقامات برخی از شهرهای استان خراسان جنوبی ، این آیین نامه به 80 درصد رسیده است که درخواست آن به دور است.

افزایش در بیمارستانهای کرونا قلب در چهارمحال و بختیاری

هم اکنون 520 نفر در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری بستری هستند که نسبت به ماه های گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

همچنین ، 437 فرد در واقع به ویروس Covid-19 آلوده هستند. از تعداد پذیرش های فعلی بیمارستان ، 65 مورد مثبت بستری در بیمارستان هستند که در یک روز گذشته در بیمارستان بستری شده اند.

افزایش بخش سرپایی در استان گیلان

در 24 ساعت گذشته ، 170 نفر به بیماران کرونا اضافه شده اند و بیش از 500 بخش سرپایی در کرونا وجود دارد که قرنطینه شده اند.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا قلب در استان گیلان نیز زیاد است و بیش از یک هزار نفر مبتلا به بیماری کرونا قلب در استان گیلان بستری هستند.

******

متأسفانه ، این محک دوباره شهرهایی با وضعیت نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تغییر داده و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / فرار کرونا از پرداخت صورت قرمز / سوغات نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نقشه و نقشه

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، 257 شهر سرخ و 129 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و طبق تصویب دفتر مرکزی کرونا ، سفر “از” و “به” شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

همچنین 51 شهر به رنگ زرد و فقط 11 شهر با رنگ آبی وجود دارد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / فرار کرونا از چهره های قرمز شهرها / یادگاری نوروزی در ریه های مردم ریشه دوانده است + نقشه و نقشه

با توجه به مقر ملی کرونا در شهرهای سرخ ، طبق گفته یک مقام ارشد ، حضور کارکنان در خدمات اساسی 50٪ کاهش می یابد. پرسنل سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، کالج ها و دانشگاه ها در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

برپایی نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و خدمات مذهبی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای اورنج ، حضور کارکنان تجهیزات و دفاتر ارائه دهنده خدمات ضروری یک سوم کاهش می یابد. همچنین ممکن است نیمی از کارکنان سایر دستگاه ها در ادارات باشند.

طبق آمار امروز (28 آوریل) ، تمام مراکز مناطق در معرض خطر قرار گرفته و اوضاع اسفبار شده است.

اسامی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و منجر به جریمه یک میلیون تومانی و 500 هزار تومانی مجرمان می شود. اینجا بخوانید

پیام لوک / 4078 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا