کسب و کار ایرانیمجله عمومی

جدیدترین فیلم های نتفلیکس

نتفلیکس یکی از بزرگ‌ ترین و مشهور ترین شرکت‌ های پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان است. شما برای تماشای فیلم های سینمایی و یا سریال ها می‌ توانید با خرید اشتراک ماهانه و از طریق تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ خود به نتفلیکس وصل شوید و بهترین فیلم و سریال های روز جهان را تماشا کنید. همراه با تک شات باشید تا در مقاله فهرستی از برترین فیلم های سینمایی نتفلیکس 2023 را با ژانر های مختلف برای شما همراهان گرامی قرار دهیم.

این فیلم درباره تایلر ریک است که بعد از آن که از جراحات سنگین در ماموریت سخت خود در بنگلادش جان سالم به‌ در برد، اکنون برگشته و برای انجام ماموریت بعدی تیمش آماده است. وظیفه تایلر نفوذ به یکی از مرگبارترین زندان‌ های جهان است تا خانواده‌ ای که در اسارت یک گنگستر گرجستانی هستند را نجات دهد. اما با شدت گرفتن عملیات، این گنگستر می میرد و برادر وی برای انتقام، تایلر ریک را تعقیب می‌ کند.

Murder Mystery 2 (معمای قتل ۲)

فیلم معمای قتل ۲ با ژانر جنایی، کمدی و به کارگردانی جرمی گارلیک، قسمت دوم فیلم راز قتل است که در سال 2019 اکران شد.

در این فیلم که از برترین فیلم های سینمایی نتفلیکس 2023 به شمار می رود، دو شخصیت نیک و آدری، کارآگاهان تمام وقتی هستند که تلاش می کنند آژانس شخصی خود را راه اندازی کنند. وقتی که دوست آن ها در مراسم عروسی اش ربوده می شود، این دو کارآگاه خود را در راس آدم ربایی بین المللی می‌ بینند.

فیلم جای تو یا من با کارگردانی الین بروش مک کینا در ژانر کمدی و عاشقانه می باشد. این فیلم در مورد دو دوست صمیمی است که زندگی هم دیگر را از راه دور تغییر می دهند. وقتی که یکی از آن ها تصمیم می گیرد آرزو و رویای بلند مدت دیگری را دنبال کند، دوست صمیمی اش از پسر نوجوان وی مراقبت می کند.

The Mother (مادر)

فیلم مادر به کارگردانی نیکی کارو، یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیر با بازی جنیفر لوپز است که آن را می‌ تواند جزو برترین فیلم های سینمایی نتفلیکس 2023 به حساب آورد.

در این فیلم یک قاتل حرفه‌ ای، معروف به مادر مجبور می شود از مخفیگاه خود خارج شود تا بتواند از دختر خود که در اوایل زندگی او را ترک کرده بود محافظت کند.

فیلم مایسترو به کارگردانی بردلی کوپر، یک فیلم بیوگرافی است که بر اساس زندگی آقای لئونارد برنستین، موزیسین آمریکایی، و ازدواج او با خانم فلیسیا مونته‌ آلگره ساخته شده است.

این فیلم به کارگردانی جیمی پین و در ژانر درام جنایی رازآلود، یکی از برترین فیلم های سینمایی نتفلیکس 2023 است که نقش اصلی آن را ادریس البا ایفا می‌ کند.

در این فیلم جان لوتر کارآگاه باهوشی است که برای تعقیب و پیدا کردن یک قاتل زنجیره‌ ای که شهر لندن را بهم ریخته، از زندان فرار می‌ کند.

You People (شما مردم)

فیلم شما مردم با ژانر عاشقانه و کمدی، با کارگردانی کنیا باریس ساخته شده است.

این فیلم داستان زندگی یک زوج جدید و خانواده‌ های آن‌ها را روایت می کند. این زن و شوهر خود را در جایی می‌ بینند که در حال بررسی عشق مدرن و آگاهی خانواده بین فرهنگ‌ های گوناگون، انتظارات اجتماعی و شرایط اختلاف نسل‌ ها هستند.

داستان فیلم مرد ما از جرسی با کارگردانی جولیان فارینو، درباره کارگر ساختمانی ساده در شهر مایک است. این مرد بعد از این که توسط دوست دوران دبیرستان خود استخدام می شود، خود را در دنیای جاسوسان و ماموران مخفی می‌ بینند و زندگی او کاملا دگرگون می شود.

این فیلم با ژانری اکشن و دلهره آور و با نقش آفرینی ستارگانی همچون مارک والبرگ در این فیلم، در فهرست برترین فیلم های سینمایی نتفلیکس 2023 قرار گرفته است.

فیلم ویرانی به کارگردانی گرت ایوانز و با ژانر جنایی اکشن یکی از بهترین فیلم هایی است که در سال 2023 ساخته شده است.

داستان این فیلم بعد از شکست یک معامله مواد مخدر شکل می گیرد. زمانی که کارآگاه با وجود مجروح شدنش، باید از طریق مبارزه با دنیای زیرزمینی جنایتکاران، پسر یک سیاستمدار را نجات دهد و این در حالی است که فساد و توطئه تمام شهر را فرا گرفته و او باید به دنبال انجام ماموریت خود از سد موانع و فساد‌ های موجود در جامعه نیز بگذرد.

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر در ژانر کمدی و ماجراجویانه و به کارگردانی وس اندرسن از برترین فیلم های سینمایی نتفلیکس 2023 است. این فیلم بر گرفته از داستان کوتاهی با همین نام و به قلم رولد دال ساخته شده است. این فیلم داستان‌ های مختلفی را روایت می کند؛ اما شخصیت اصلی و نقطه مشترک این داستان‌ ها، هنری شوگر است. هنری توسط کتابی که دزدیده است، می‌ تواند آینده را پیش‌ بینی کند.

Mothership (مادری)

این فیلم با ژانری علمی تخیلی و ماجراجویانه و به کارگردانی متیو چارمن، داستان یک مادر تنها و فرزندانش را روایت می کند که بعد از گذشت یک سال از ناپدید شدن پدر خانواده، یک شی فرازمینی را زیر خانه‌ ی خود پیدا می‌ کنند. بعد از آن، تلاش ها و ماجراجویی‌ های این خانواده برای یافتن گمشده‌ شان و همچنین کشف حقیقت، شروع می‌ شود.

Rebel Moon (ماه سرکش)

فیلم ماه سرکش یکی دیگر از برترین فیلم های سینمایی نتفلیکس 2023 است که به کارگردانی زک اسنایدر و با ژانر اپرای فضایی و افسانه ای ساخته شده است.

در این فیلم یک کلونی در انتهای کهکشان توسط ارتش یک حاکم ظالم و ستمگر تهدید می‌ شود. ساکنان این کلونی از روی ناچاری زن جوانی که گذشته مرموزی دارد را مامور می‌ کنند تا جنگجویان سیاره‌ های همسایه را گرد هم آورد تا بتوانند با کمک هم، با این حکمران ظالم مقابله کنند.

Rustin (راستین)

فیلم راستین به کارگردانی جرج سی ولف در ژانر درام و بیوگرافی است و داستان بایارد راستین که فعال حقوق بشر بوده و رژه سال 1963 واشنگتن را سازماندهی کرده است را روایت می‌ کند.

سرویس پخش آنلاین نتفلیکس آرشیو کاملی از فیلم و سریال‌های جدید در ژانر‌های مختلف دارد که با توجه به نظرات تماشاگران و مجموع امتیازات فنی و تخصصی مثبت و منفی می‌تواند به شما در انتخاب بهترین فیلم و سریال کمک می‌کند. علاوه بر آن، این سرویس استریم آنلاین با توجه به نظرات و تحلیل تاریخچه جست و جوی شما الگوریتمی را به دست می‌آورد که می‌تواند فیلم و سریال‌های متناسب با سلیقه خود را پیشنهاد دهد. در مقاله پیش‌رو سعی کردیم تا لیستی از بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. با کالاتیک همراه باشید.

داستان فیلم درباره کارگر ساختمانی ساده در شهر مایک است که بعد از استخدام شدن توسط دوست دوران دبیرستان، خود را در میان دنیای جاسوسان و ماموران مخفی می‌بینند و اکنون زندگی او کاملا تغییر پیدا می‌کند. این فیلم ژانری اکشن خواهد داشت و ستارگانی همچون مارک والبرگ در آن ایفای نقش خواهند کرد.

  1. Missing

اگر به فیلم‌های هیجان انگیز و معمایی علاقه دارید، می‌توانید فیلم سینمایی Missing را در فهرست آثاری که باید تماشا کنید، قرار دهید. داستان این فیلم درباره دختری جوان است که سعی دارد با استفاده از دنیای مجازی و اینترنت مادر گمشده خود را پیدا کند. فیلم گمشده توانسته از سوی کاربران IMDB امتیاز 7.1 را دریافت کند که عدد قابل قبولی به حساب می‌آید.

داستان فیلم از ماجرای یک قاتل زنجیره‌ای در لندن شروع می‌شود که به واسطه جنایت‌های انجام داده شهر را به مکانی ناامن تبدیل کرده است. نقش اول فیلم، کارآگاهی به نام جان لوتر است که پس از رسوایی در پرونده قبلی خود پشت میله‌های زندان به سر می‌برد. بعد از شنیدن اخبار و وقایع اتفاق افتاده از زندان فرار می‌کند تا بتواند پرونده قاتل سریالی را ببند. فیلم اکشن و هیجان‌انگیز Luther توانسته از سوی کاربران امتیاز 6.4 را دریافت کند.

فیلم چپا درباره پسری نوجوان است که برای ملاقات با پدربزرگ و مادربزرگ خود به مکزیک سفر می‌کند؛ اما متوجه می‌شود موجود افسانه‌ای چوپاکابرا در زیرزمین خانه مخفی شده است. این موجود خطرناک با الکس دوست می‌شود و الکس و پسر عموهایش برای نجات جان این موجود وارد ماجراهای بسیار خطرناکی می‌شوند. این فیلم امتیاز 5.5 را از سوی کاربران دریافت کرده که ماجراهای آن می‌تواند بینندگان را ساعت‌ها به خود مجذوب کند.

سخن‌ آخر

در مقاله پیش رو به معرفی بهترین فیلم‌های نتفیلیکس 2023 پرداختیم و سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره هر کدام از آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. اگر داستان هیچ یک از این فیلم‌ها به اندازه کافی توجه شما را جلب نکرد جای نگرانی نیست، قطعا به یاد داشته باشید که همیشه فیلم جدیدی برای تماشا در شبکه نتفلیکس وجود دارد و ما در کالاتیک به صورت مداوم لیست بهترین فیلم‌های نتفلیکس را به‌روزرسانی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای را در لیست فیلم‌هایی که باید ببینید قرار دهید.

 

دکمه بازگشت به بالا