مجله عمومی

جرم بزرگ آل سعود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،
سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین در پاسخ به خبر دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ولیعهد عربستان سعودی در شهر نیو گفت: و زیارتگاه ها در حال رشد است.

اتحاد خلق برای آزادی فلسطین همچنین اعلام کرد که این سفر بخشی از تلاش های مداوم ایالات متحده و اسرائیل برای افزایش روابط عادی است.

به گزارش تلویزیون العالم ، گروه های فلسطینی میزبانی دولت سعودی از نخست وزیر اسرائیل را چاقوکشی در کنار مردم فلسطین و تلاش برای قانونی کردن اشغالگری توصیف و مقاومت را خواستار شدند.

عبدالباری عطوان ، سردبیر روزنامه آنلاین رای الیوم نوشت: “عربستان سعودی بزرگترین بازنده روابط عادی با تل آویو خواهد بود.” اتوان همچنین به دولت سعودی افزود: “همانطور که می خواهید ، روابط عادی خود را با تل آویو ادامه دهید ، اما در آینده بسیار متأسف خواهید شد ، آینده بر همه چیز حاکم خواهد بود.”

فهد الغفیلی ، دانشمند سعودی ، نوشت: اقدام بن سلمان در این مرحله برای میزبانی از نتانیاهو به این معنی است که ولیعهد سعودی برای نجات خود از نتانیاهو کمک خواسته است!

اوری گلدبرگ ، یهودی صهیونیست ، در بیانیه ای اذعان کرد: “نتانیاهو ، بن سلمان و پمپئو در نیویورک دیدار می کنند و قصد کودتا بر تخت پادشاهی عربستان سعودی را دارند ، نتانیاهو و پمپئو خواهان تاج و تخت هستند.” آن را بر روی بن سلمان بگذارید تا روابط عادی میان ریاض و تلآویو.

در حالی که همه رسانه های صهیونیستی از دیدار نتانیاهو و رئیس موساد از ریاض و دیدار با بن سلمان ولیعهد سعودی خبر دادند ، فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که بن سلمان فقط با پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرده است. . ار

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا