مجله حوادث

جزئیات جنایت هولناک خواهر و برادری با اغفال دختران فراری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی درباره دستگیری خواهر و برادری که قصد فریب دختران را داشتند و یکی از آنها را به قتل رساندند، تشریح کرد.

به گزارش کندوج، سردار حسین رحیمی در حاشیه پنجاه و یکمین مرحله طرح رعد در خصوص اظهارات پلیس درباره انتخاب اسامی صنفی اظهار کرد: آنچه پلیس با آن مخالفت می کند اسامی لاتین و نامعلوم است که این موضوع نیز وجود دارد. معادل دستورالعمل ها و مقررات کشور است. استفاده از اسامی محلی، ملیت ها و … هیچ منعی ندارد و اتفاقاً از نظر ما ملیت ها و اقوام محترم و مهم هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره جنایت هولناکی که دو شب پیش در مرکز تهران کشف شد، گفت: این پرونده توسط پلیس ابوسعید کشف شد و همچنان در دست بررسی پلیس است. آنچه تاکنون حاصل شده این است که خواهر و برادر با فریب دختران جوان، آنها را به خانه کشانده و به سرقت، آزار و اذیت و حمله به آنها پرداخته اند.

رحیمی افزود: رسیدگی به این پرونده در پی مشکوک شدن ماموران پلیس به این افراد آغاز شد و با حضور در صحنه جنایت هولناکی را کنار کشیدند و مشخص شد که این افراد مدتی پیش دختر جوانی را کشته و او را نگه داشته اند. بدن در همان خانه «در بازرسی از منزل دختر جوانی که حالش خوب نبود و در کمد حبس شده بود، پیدا شد.

رحیمی همچنین با بیان اینکه به نظر می رسد این افراد مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشند گفت: به همین دلیل این پرونده به پلیس پیشگیری اعلام شده و در حال بررسی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این پرونده احتمال قتل زنجیره ای وجود دارد یا خیر؟ وی گفت: این احتمال وجود ندارد و سایر جرایم به معنای احتمال ضرب و جرح فیزیکی و سرقت از افراد دیگر است.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دختران پناهنده در تهران گفت: نه در مورد پناهندگان، بلکه به طور کلی در مورد مفقودین، در سه ماه اخیر عملیاتی را با پلیس تهران آغاز کرده ایم و در حال معرفی هستند. در پی این موارد بسیاری از مفقودین گزارش شد، زیرا از لحظه اعلام خبر مفقود شدن، عملیات شناسایی و یافتن این فرد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا