مجله حوادث

جزئیات خدمات یگان‌های ویژه ناجا در آغاز زمان شیوع کرونا تا کنون

رئیس اداره بهداشت، مراقبت‌های تسکینی و درمان یگان‌های ویژه ناجا اطلاعاتی در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده توسط ادارات ویژه از زمان شیوع بیماری عروق کرونا قلب تشریح کرد.

به گزارش کندوج، سرهنگ حمیدرضا سعادت در مراسم آغاز مرحله دوم حرکت یگان ویژه و تشخیص یگان های ویژه که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: عملیات شناسایی یگان های ویژه و یگان ویژه انجام شد. در اوایل این دستگاه اولین وسیله ای بود که با آب پاش برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در نقاط مختلف از جمله مناطق فقیرتر و فقیرتر کشور که دارای جمعیت زیادی نیز بودند استفاده می شد.

سعادت ادامه داد: همچنین در زمانی که بخشداری قم در وضعیت قرمز قرار داشت، به درخواست استاندار، بیش از سه هفته به درخواست استاندار مرکز سیار درمانی در آن منطقه راه اندازی و در مجموع بیش از 5200 تزریق کرد. دوز رامد ساویر برای بیش از 1400 نفر این روند ادامه داشت تا اینکه استان قم از وضعیت تاج سرخ خارج شد، همچنین آماده کمک به بهداشت و درمان سراسر کشور و نیروهای مدافع حرم برای داشتن محافظ سلامت هستیم.

رئیس اداره بهداشت، مراقبت های تسکینی و درمان ناجا همچنین با اشاره به تزریق واکسن گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون کشوری در کشور، این حوزه نیز به این موضوع رسیدگی کرده و 20 مرکز واکسیناسیون داریم که سه مرکز در تهران و 17 در تهران.” در سایر مناطق شروع کردیم.

وی ادامه داد: اولین مرکز 24 ساعته واکسیناسیون توسط یگان های ویژه جنوب حرم در حضرت عبدالعظیم راه اندازی شد که کمی بیش از 111 هزار دوز واکسن عروق کرونا به شهروندان تزریق شد.

سعادت با اشاره به معرفی فاز اول واکسیناسیون تاج سیار گفت: در فاز اول این طرح 30 هزار و 98 دوز واکسن کرونری به مناطق فقیرتر و فقیرتر کشور تزریق شد و فاز دوم با تمرکز از امروز آغاز می شود. در مورد معلولان، معلولان و بیماران».

وی گفت: نیروهای ویژه در نقاط مختلف کشور واکسینه شده اند.

بند ویژه هم در خیابان ها و هم در ایستگاه های اهدای خون خون اهدا می کند

سعادت همچنین با اشاره به آمار مشارکت اداره اهدای خون گفت: طبق آماری که از موسسه اهداکنندگان خون داریم و به ما اطلاع داده شده، این بخش بیشترین سرانه اهدای خون را در بین موسسات دارد. و تجهیزات «همانطور که فرمانده گروه ضربت در این رابطه گفت، گروه ضربت هم در خیابان ها و هم در پایگاه های اهدای خون اقدام به اهدای خون می کند.

وی همچنین با اشاره به واکسیناسیون بیماری عروق کرونا قلب توسط یگان های ویژه و خانواده های آنها، گفت: بر اساس آمار ما 95 درصد کارکنان ستاد اعم از نیروی کار و وظیفه و همچنین خانواده های آنها واکسن کرونا دریافت کرده اند. .

مرگ سه نفر در پی ابتلا به کرونا در نیروهای ویژه

وی با اشاره به تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونا قلب در بین یگان ویژه گفت: با وجود گستردگی وظایف، اما به دلیل رعایت قوانین بهداشتی، تعداد مبتلایان به عروق کرونا در یگان ویژه حدود یک درصد و در مجموع در تمامی یگان ویژه است. . یگان‌های ناجا: همچنین تنها سه نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند که نشان می‌دهد در حوزه پیشگیری عملکرد خوبی داشته‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا