مجله ورزشی

جزییات سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان یزد/ برگزاری اردوهای ملی و بین‌المللی در بهاباد

جزئیات سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان یزد / برگزاری اردوهای ملی و بین المللی در بهاباد

وزیر ورزش و جوانان گفت: منطقه بهاباد ظرفیت میزبانی اردوهای آمادگی ملی و بین المللی و مسابقات کشوری را دارد. ظرفیت این منطقه بسیار ارزشمند است و اگر تیم های ورزشی به دلیل آب و هوایی که این شهر دارد یک بار اردو داشته باشند قطعا اردوی خود را تکرار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری کندوج، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به شهرستان بهاباد استان یزد و پس از بازدید از برخی پروژه ها و حضور در مدیریت این شهرستان گفت: میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک باد. (ص) به همه هموطنان مخصوصاً به بانوان ورزشکار تبریک می گویم. دور دوم سفرهای ریاست جمهوری آغاز شد و امروز افتخار سفر به استان یزد را داشتیم به همراه دکتر دکتر. رئیسی.

وی افزود: محل ماموریت من در این سفر استان شهرستان بهاباد بود که از ابتدای صبح در خدمت مسئولین این شهرستان بودیم. بازدیدهای خوبی از نگهداری و بهره برداری از اماکن ورزشی انجام شد و در مورد نیازهای ورزشی این شهرستان اطلاع رسانی شد. با جمعی از ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان دیدار کردیم و نیازهای این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای مهمی که مورد تاکید قرار گرفت احیای چمن طبیعی بهاباد بود. نیاز مبرم این شهر به سالن سرپوشیده نیز بررسی شد. خدمه همچنین درخواست کردند که یک سالن جداگانه برای آنها فراهم شود. یکی دیگر از نیازها بحث ورزش های آبی بود که قرار است استخر سرپوشیده این شهر را با مدیریت مدیر بازسازی کنیم چرا که از این استخر می توان برای ثبت نام استفاده کرد.

دکتر. سجادی ادامه داد: تلاش ما این است که در آینده سالنی مجزا برای بانوان ورزشکار این شهرستان داشته باشیم. 50 هکتار زمین برای کاربری ورزشی در نظر گرفته شده که قابل تقدیر است و استفاده از این زمین می تواند به توسعه ورزش در این منطقه کمک کند. امیدواریم در آینده نزدیک بحث خرید این زمین مطرح و مقدمات قانونی ساخت آن آغاز شود.

وی افزود: منطقه بهاباد ظرفیت میزبانی اردوهای تدارکاتی کشوری و بین المللی و مسابقات کشوری را دارد. ظرفیت این منطقه بسیار ارزشمند است و اگر تیم های ورزشی به دلیل آب و هوایی که این شهر دارد یک بار اردو داشته باشند قطعا اردوی خود را تکرار خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت کودها، گفت: نه تنها در شهرستان بهاباد بلکه در کل استان یزد نیاز به افزایش کود و استفاده از ظرفیت آن به بهترین شکل ممکن است. فعالیت ها را در یک اداره تخصصی در وزارت ورزش و جوانان رصد و رصد می کنیم. با برنامه ریزی بخش عمومی ورزش و جوانان منطقه، به فوریت مکانی را در نظر می گیریم که کانون جوانان در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در این تور گفت: مسیر دو خطه بافاق به بهاباد مورد بررسی قرار گرفت. در جلسه شورای شهر بهاباد موضوعات مختلفی از حوزه های مختلف مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در جلسه امروز ۲۲ ماده از جمله کشاورزی، آب، معدن و راهسازی و … مطرح شد که نیاز به تایید و پیگیری دارد. همچنین تصویب دور اول سفر ریاست جمهوری به استان یزد بررسی و پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مواردی که امروز مسئولان شهرستان ارائه کرده اند ثبت شده و قطعا پیگیری خواهد شد تا در کمترین زمان ممکن آئین نامه اجرایی شود.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا