مجله فرهنگ

جزییات سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر/ رونمایی از پوستر

مراسم رونمایی از سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر ظهر چهارشنبه (6 بهمن) با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش کندوج، به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، ظهر چهارشنبه 5 بهمن ماه با حضور «محمود سالاری» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمد اللهیاری» از پوستر جشنواره رونمایی شد. . رئیس دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، حسن ریاحی «دبیر جشنواره»، اعضای شورای سیاستگذاری، هیئت انتخاب آثار و گروه‌ها، مدیران و دبیران بخش‌های مختلف جشنواره بودند. برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدالله یاری (رئیس دفتر موسیقی و رئیس جشنواره) با ارائه گزارشی از روند اجرای جشنواره، گفت: امروز در جلسه مشترکی با اعضای شورای سیاستگذاری، هیات انتخاب و روسای هستیم. از بخش های مختلف

اللهیاری همچنین از برگزاری نشست هایی برای بخش های تخصصی جشنواره مانند جایزه باربد، جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه خبر داد و اعلام کرد که برگزیدگان این بخش ها در جشنواره پایانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

مدیر دفتر موسیقی افزود: اجراهای صحنه ای جشنواره سی و هفتم به این صورت است که اجراهای پاپ از 26 تا 29 بهمن ماه و گروه پاپ از 26 تا 26 بهمن ماه به روی صحنه می رود. 4 و 5 بهمن ماه به مناسبت وفات حضرت زینب (س) برنامه نخواهیم داشت و اختتامیه جشنواره پنجم خرداد خواهد بود.

اردوان جعفریان دبیر اتحادیه بین المللی در پایان این مراسم در گزارشی از فعالیت های این کمیته گفت: در لیگ بین المللی امسال گروه ها را به موسیقی کلاسیک تبدیل کردیم.

مسعود اللهیاری (مدیر اجرایی کمیته روابط عمومی) نیز در گزارشی اعلام کرد: در پی دعوت از اصحاب رسانه و نتیجه نهایی، بیش از 3 رسانه داخلی و خارجی متقاضی حضور در جشنواره و همچنین میزبان رسانه هایی از ایتالیا، آلمان، ما هستند. در ژاپن، چین، ترکیه، آذربایجان، روسیه، عراق و لبنان خواهد بود.

سعید میرمحمدصادق (دبیر موسیقی و رسانه) و مسلم نادعلی زاده (دبیر جوایز ترانه) نیز گزارشی از فعالیت ها، هیئت داوران و نحوه برگزاری این دو جایزه ارائه کردند و سپس امیرعباس ستایشگر (مشاور جشنواره) به ارائه گزارشی پرداخت. گزارش در مورد روند اجرا بخش هایی از پرداخت تعطیلات.
شاهین فرهت، داوود گنجه ای و احمد صدری (اعضای شورای راهبردی جشنواره) از زحمات مدیر اجرایی جشنواره تقدیر و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

حسن ریاحی (دبیر جشنواره) با اشاره به اهمیت جشنواره موسیقی فجر و تأثیر آن بر هنرمندان جوان، گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله نمایش های صحنه ای، دوست دارم جشنواره بهانه ای باشد برای غبارروبی ساز و حرکت ایجاد کنند.» وی در پایان در اجرای دبیرکلی جشنواره گفت: به نظرم جشنواره در شرایط فعلی بسیار قابل توجیه است.

محمود سالاری (معاون وزیر آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی) پس از شنیدن سخنان حاضران در سخنانی با ابراز امیدواری برای برگزاری جشن باشکوهی گفت: از همه کسانی که در این راهپیمایی شرکت کردند تشکر می کنم. امیدوارم کار ما برکت داشته باشد و با آشتی ملی همه در زیر پرچم گفتمانی که ویژگی های ملی ما را شکل می دهد دوباره زنده شویم.

در بخش پایانی سی و هفتمین پوستر جشنواره موسیقی با طراحی امید عسگری قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا