مجله عمومی

جشنواره تئاتر ملی مرصاد مورد حمایت وزارت ارشاد قرار می‌گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی بعدازظهر جمعه در مراسم اصحاب فرهنگ و هنر، هیئت های مذهبی و خوانندگان اهل بیت حضور یافت.آ) که در اسلام آباد غرب فکر کرد، گفت: اسلام آباد غرب یکی از شهرهای افسانه ای دوران دفاع مقدس است که نام آن با عزت، عزت و شهادت گره خورده است و کثرت شهدا و ایثارگران در این شهر نشان از تاریخ پرافتخار این دیار دارد.

وی افزود: اسلام آباد غرب او در آغاز جنگ اجباری، در دوران جنگ و در روزهای پایانی جنگ، شاهد فداکاری فرزندان ایران عزیز بوده است.

وزیر آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی گفت: در دوره یک ساله دولت سیزدهم تحول بزرگی در قوه مجریه کشور ایجاد شده و شاید در ظاهر تغییر چندانی ایجاد نشده و کشور همچنان در تحریم است. و کشور با مشکل درآمد مواجه است اما رئیس جمهور دولت نشان داد که با حمایت مردم و توکل به خدا اتفاقات بزرگی رخ می دهد.

وی بیان کرد: مشکلات امروز کشور روز به روز در حال افزایش است و برنامه همسان سازی کمک های بلاعوض در حال اجرا است اما دولت با شجاعت برای حل مشکلات به صحنه آمده و راه عبور از همه مشکلات در همه جا در پیش خواهد رفت. حوزه.

اسماعیلی گفت: ایران اسلامی در مرحله دوم انقلاب قرار دارد و امروز منطقه منتظر اعلام تصمیمات جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی مقتدرترین دولت منطقه است و دنیا مجبور به تشخیص این موضوع است.

وی به مشکلات فرهنگی شهرهای اسلامی اشاره کرد آباد غرب و دالاهو از مسئولین این 2 شهر گفت: قول هایی نمی دهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم و مسائل مهم پیگیری می شود و پس از آن نتیجه اعلام می شود و مطالبات فرهنگی دولت است. مسئولان اسلام آباد غرب در خصوص توسعه فضای فرهنگی و پیگیری جشنواره مرصاد محقق شوند.

وزیر آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی گفت: نام عملیات مرصاد و اتفاق بزرگی که در این منطقه رخ داد باید زنده بماند و نام مرصاد برای همیشه بدرخشد و بهتر است این موضوع با جشن های مردمی همراه باشد. .

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در دولت انقلاب مدیریت فرهنگی در دست مردم است و نظارت و تسهیل گری بر عهده دولت است و امروز در دولت ستاد هماهنگی فرهنگی به ریاست ستاد هماهنگی فرهنگی تشکیل شده است. رئيس جمهور و اختيارات اداره فرهنگي تابع وزارت آموزش و پرورش و رهنمودهاي اسلامي است. گام های مهمی در زمینه مشکلات مدیریت فرهنگی برداشته می شود.

دکمه بازگشت به بالا