مجله بانوان

حضور زنان باجی برای تسهیل در مرگ تابوتها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در مصاحبه با آنلاین ، مرضیه افضلی درباره تلاش های این سازمان در برابر ویروس تاج گفت. وی ادامه داد: یکی از مهمترین وقایع در بسیج بانوان هنگام عروسی ، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک بود که هم اکنون 400000 ماسک در روز در کارگاه های بازار در سراسر کشور تولید می شود. این کشور در بین کادر پزشکی و افراد عادی تولید و پخش می شود.

مدیر تجارت جامعه بسیج بانوان افزود: “با شیوع این ویروس ، تعداد زیادی از خانمها در زمینه های مختلف کمکهای داوطلبانه دریافت کرده اند و در حال حاضر حدود هزار خواهر بسیجی در گروههای 980 جهادی کار می کنند.”

وی با اشاره به حضور زنان در حمام ها گفت: “با توجه به نیاز به حمام کشور برای شستن اجساد بیماران.” زمانشناسی:در برخی از شهرها تعدادی از زنان بسیجی از جمله کام ، گیلان و رامین داوطلب حمام کردن شدند. زمانشناسی: آنها انجام دادند

توزیع 26000 بسته معیشت در بین نیازمندان

رئیس شرکت “بازج” با اشاره به توزیع بسته های حمایتی و زندگی در بین خانواده های نا امن ، توضیح داد. “بسیج بانوان همیشه این تعطیلات را در ایام تعطیلات مختلف در بین خانواده های فقیر توزیع می کند” ، و امسال با راه اندازی کورونا افراد نیازمند شناسایی می شوند و سبد هایی بین آنها توزیع می شود. تقسیم شده تاکنون حدود 26000 بسته غذایی و بهداشتی و غیره 4500: این بسته شامل مواد ضد عفونی کننده ای است که در بین نیازمندان توزیع می شود.

افضلی ادامه داد. “یافته های بانک اطلاعات پایه ، خانواده هایی که درآمد آنها روزانه پرداخت می شود و در شیوع تاج مشکل دارند ، در نتیجه بسیج بانوان و تهیه بسته های معیشتی در خانه یا مساجد پیدا شده است.” این بسته ها همچنین شامل موارد خانگی ، از جمله برنج ، گوشت و موارد دیگر بود.

توزیع آب میوه های طبیعی در بیمارستان ها

وی گفت: “حداقل 4000 زن در مراکز بهداشتی و درمانی کار می کنند.” “این افراد تحت آزمایش قرار گرفته اند ، آنها در مراکز پزشکی و بیمارستان ها به کادر درمانی کمک می کنند و به سیستم پاسخ می دهند.” 4030: آنها فعال هستند. علاوه بر این ، وعده های غذایی گرم به خانواده های بیماران توزیع می شود زمانشناسی: راه دیگر بسیج زنان بود.

مدیر انجمن کارآفرینی زنان بازجی با اشاره به توزیع آب میوه طبیعی در بین پزشکان و پرستاران ، گفت: وی ادامه داد: هر روز بسیج بانوان آب میوه های طبیعی را به کادر پزشکی توزیع می کند. طی چند روز گذشته ، به طور متوسط ​​3000 آب میوه تخمین زده شده است. 2000 تعداد سوپ ها بین این موارد دلخواه تقسیم می شود.

افضلی همچنین درباره تولید کالاهای بهداشتی افزود. حدود 800 در چند روز گذشته واهان و 400 قطعه آنها آمدند فقط در بیمارستان های تهران بزرگ توزیع می شود. قدم دیگری که زنان بسیجی برداشته اند ضد عفونی کردن مساجد و اماکن عمومی بود که از ابتدای تاج گذاری شروع به کار کرده و همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا