مجله بانوان

حضور فرشته کریمی در سایپا منتفی شد

سرمربی تیم فوتسال سایپا می گوید چهار تیم برتر لیگ به مرحله نهایی صعود کرده اند که این رقابت جذاب بین آنهاست و پیش بینی نتایج از قبل امکان پذیر نیست.

به گزارش کندوج ، مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه شب چهارم اردیبهشت ماه با حضور چهار تیم در خراسان رضوی ، سایپا تهران ، حفاری ملی اهواز و پالایشگاه نفت آبادان آغاز شد. سایپا تنها تیمی بود که توانست حریف خود را شکست دهد و با پیروزی 2-0 برابر مشهد در رده های نخست جدول رده بندی قرار گیرد. بازی تیم نفت و حفاری نیز با تساوی این دو به پایان رسید.

شهناز یاری ، سرمربی سایپا در مورد مرحله نهایی مسابقات به کندوج گفت: اگرچه برخی از تیم های دیگر می توانستند به این مرحله صعود کنند ، اما چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی از بهترین تیم های لیگ هستند و فکر می کنم کیفیت بازی ها. “جلسات دیشب نیز غیر عادی بود. تیم ما و خراسان رضوی یکی از جالبترین بازیهای سالهای اخیر را برگزار کردند و ما همه تکنیک هایی را که به زیبایی فوتسال کمک می کند به کار گرفتیم.

وی افزود: ما در اولین دقایق بازی به دلیل مصدومیت نسترن مقیمی ، یکی از با نفوذترین بازیکنان خود را از دست دادیم و شرایط نیمه دوم برای ما دشوارتر شد. از طرف دیگر ، حریف فشار بیشتری را در این نیمه وارد می کند و نمی توان از فرزانه توسلی ، دروازه بان خوبی که بازیکن بسیار تأثیرگذاری در پیروزی ما بود ، عبور کرد.

مربی سایپا درباره پیش بینی خود از عملکرد تیم ها در بازی های چند هفته آینده در لیگ گفت: “بازی ها قابل پیش بینی نیستند.” همانطور که مشاهده می شود ، شب گذشته آبادان تا آخرین لحظه 2-0 بود اما در نهایت حفاری متوقف شد این نشان می دهد که تیم ها می توانند حتی در آخرین لحظه به راحتی نتایج را تغییر دهند که لیگ را جذاب تر می کند.

وی در مورد بازیهای یک ساعته لیگ افطار و مشکلات موجود گفت: “این اولین بار است که ما یک بازی را در ساعت 21 انجام می دهیم که باعث تغذیه ، خواب و استراحت بازیکنان می شود. “این تغییر ممکن است برای همه تیم ها خوشایند نباشد و ما زمان زیادی را به این وضعیت اختصاص نداده ایم.

یاری درباره حضور فرشته کریمیس در تیم سایپا گفت: فرشته برای چند دور به تمرینات ما آمد اما با باشگاه به توافق نرسید و ماندنش در سایپا متوقف شد. وی پیش از این مجروح شده بود و تقریباً یک ماه است که تحت نظارت پزشکی پیاده تحت درمان قرار گرفته است. او در دویدن نرم مبتدی بود و پایش روی توپ بود. فکر می کنم او برای بازگشت به فرم خوب به زمان بیشتری نیاز دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا