مجله عمومی

حماسه ۲۸ خرداد پیروزی «بصیرت» ملت بر «اغواگری» معاندان بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری جمعه شب در جمع خبرنگاران با تمجید از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات این فصل از بسیاری جهات یک پیروزی بی نظیر برای مردم ایران محسوب می شود.

مدیر اجرایی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در این انتخابات رسانه های بیگانه و پیروان کثیف داخلی آنها تمام تلاش خود را کردند تا مردم را از شرکت در این انتخابات منصرف کنند تا نظام اسلامی شناخت عمومی و مشروعیت خود را از دست بدهد. دولت دیگر وجود نخواهد داشت. “مردم ندارم.

وی افزود: علی رغم تحرکات مضر دشمنان و مخالفان ، روح مقتدای درست و قدیمی این ملت ، رهبر فرزانه انقلاب و دولتهای مردم این مرزها بار دیگر ثابت کردند که دشمنان هنوز این کار را نمی کنند مردم ما را بشناسید و خون شهدا هنوز در رگهای خونی مردم است. “این کشور در حال جوشیدن است.

حجت الاسلام طاهری بعد دیگری از اهمیت این انتخابات را اقتصادی توصیف کرد و افزود: چند سال گذشته را می توان از نظر معیشت سخت ترین دوره کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دانست.

وی ادامه داد: غیرقابل کنترل بودن مسئولان به همراه فشار تحریم های خارجی و عواقب شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، سه ضلع مثلث را تشکیل داده است که معیشت مردم را در مشکلات بی سابقه ای قرار می دهد.

رئیس تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در این شرایط دشوار و انتظارات مردم از حق کار و سازماندهی دولت ، کوچکترین پاسخی قانع کننده از سوی سران ادعا و البته ضعف و انفعال دولت و طبیعی است که مردم شکایت کنند. “شکایت در رفتار آنها نشان دهد.

وی افزود: تبلیغات گسترده دشمن برای هدایت این تحریک پذیری و شکایت به سمت تحریم انتخابات یک شورش است. هبیثانه با هدف تضعیف اصل نظام تهیه شده است ، اما تیز بینی و هوشمندی مردم ایران و پیوند و عشق این ملت شهودی با ارزشها و آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی ، آنها را قادر می سازد. تا تفاوت بین خواسته های عادلانه و رفتار انتخاباتی آنها و همه تماشاگران را تشخیص دهد بین المللی تا نشان دهیم عظمت و بینش ایران هیچ نظیری در جهان ندارد و این ملت شایسته آن است. .رچمداری جریان حقیقت در جهان است.

حجت الاسلام طاهری بعد سیاسی این پدیده بزرگ را سومین جهت انتخابات تشریح کرد و گفت: “بی اخلاقی و اتهامات مکرر برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در مباحثات و دنیای آنلاین طبیعتاً برخی از اقشار جامعه را بر اساس اصول سیاسی منزجر می کند. . ” ماکیاولی آنها ناپدید می شوند طبیعی می شود که این طیف ، با توجه به این صحنه ها ، انتخاب می کند ملاقات مرا ببخش و از اصل انتخابات دور شوید.

مدیر اجرایی تبلیغات اسلامی از بوشهر ادامه داد: علی رغم کسب طیفی که تنها راه دستیابی به قدرت را غیراخلاقی و متهم کردن رقیب می دانست ، ملت ما آگاهانه و معقولانه فهمیدند که دست آنها از یک پرونده موفق و برنامه رمزگذاری شده خالی است ریاست جمهوری و روشهای اغواگرانه را نشان داد. “رسانه ها هیچ تأثیری در شهود و عمق بینایی آنها ندارند و دست آشنای استادان جنگ روانی به ملت هوشمند ما رسیده است و دوره فریب و سلطه سیاسی از طریق غیرواقعی و قلب واقعیتها به همین ترتیب است.

حجت الاسلام طاهری گفت: این پیروزی بزرگ به مراتب بیشتر از نتیجه دوره انتخابات است؛ پیروزی زمان تسلیم شدن سیاسی است و به سطح بی نظیری از رشد اجتماعی می رسد. پیروزی مغرور ملت بزرگ ایران در این زمینه ، نوید پیروزی های بیشتر در گام دوم انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور پیامبر است. دیگر الله الاعظم (روح ما له رستگاری) خطا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا