مجله ورزشی

حمله داماد حجازی به گل‌محمدی و مجیدی

حوادث مربوط به دربی از روزی آغاز شد که احمد سعادتمند از تهران برای دیدار با استراماچیونی و سفر به اروپا خارج شد. دو روز پس از انتشار این خبر ، بسیاری از بزرگان استقلال به این سفر حمله کردند و ادعا کردند که او از مذاکره درباره بازگشت استراماچیونی خوشحال بوده و آن را زودرس خواند. حسن روشن به خبرورزشی گفت: “حتی اگر این ویزای دربی مبارکی بود ، او باید منتظر می ماند و نمی رفت.”

دقایقی پس از پیروزی استقلال ، یحیی گل محمدی که از شکست تیمش بسیار ناراحت بود ، در یک نشست خبری مقابل تیم داوری موضع گرفت و حتی گفت که آنها می خواهند استقلال را حذف کنند. سعید رمضانی دیروز با تاخیر کامل در مورد این اظهارات – یا بهتر بگوییم اتهامات – موضع گرفت و گفت: “کسانی که بعد از دربی درباره قهرمانی استقلال صحبت کردند باید به وجدان خود رجوع کنند و ببینند چه می گویند. نه در واقعیت ، خواه از پشیمانی رنج ببرند یا نه. “البته اگر وجدان باشد!”

البته جدا از گل محمدی ، ساکت الهامی و محمدرضا زنوزی نیز قهرمان شدن استقلال را پیش بینی کردند اما مسئله دیگر پس از پیروزی مهم استقلال در نیمه نهایی مقابل پرسپولیس بعد از 18 ساعت برای هواداران این تیم باعث دربی شد. تلخ باش همانطور که فرهاد مجیدی استعفا داد و در پاسخ به اطلاعات مفصلی که از دلیل سفر مدیرعامل این باشگاه داشت ، هوادار روز خوب را خراب کرد! رئیس سابق استقلال که داماد ناصر حجازی نیز هست ، درباره این عملیات اظهار داشت: “فرهاد مجیدی نباید بعد از دربی استعفا می داد و من مجبور شدم در مورد این ماجرا با او صحبت کنم. کاش کمی صبر و شکیبایی بیشتری داشت تا این اتفاقات نیفتد. “در این میان ، نمی توان گفت چه کسی مقصر است یا کی بی گناه!”

وی با این جمله برخی مشکلات را مسئول این مدیر عامل دانست که قبل از فینال به ایتالیا رفته بود. حادثه ای که در نهایت منجر به سقوط جام از کف استقلال شد ، هرچند رمضانی گفت استقلال کاملترین تیم ایران و آسیا است. در پایان ، وی ابراز امیدواری کرد که این تیم با به دست آوردن ثبات چیزهای خوبی را تجربه کند ، به شرطی که در خارج از موزه کاری نداشته باشد!

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا