مجله فرهنگ

خاطرات مثلث روشنایی – شهرام ناظری – مولوی + ویدئو

وی در ویدئویی که توسط کامبیز روشنخوارا ضبط شده است ، می گوید که برای شرکت در Observer Scan ، هنرمندان آثار ماندگارتری را در شرایط دشوار خلق می کنند و از هنرمندان می خواهد که نوبت های خود را به اجرا و خلق در خانه برسانند.

به گزارش کندوج ، کامبیز روشنگر آهنگساز در فیلم خود اشاره کرد. وی گفت: “من کامبیز روشنروان عضو عضو ناظر هستم که به دلیل شیوع تاج ویروس در شرایط سختی قرار گرفته ام و طبق گفته مسئولان باید در خانه بمانیم. من موسیقی می سازم. من می دانم که هنرمندان معمولاً می توانند کارهای طولانی مدت را در شرایط دشوار انجام دهند. به یاد می آورم در سخت ترین شرایطی که در اوایل جنگ در اوایل دهه 1960 داشتیم ، آلبوم “یدگر دوست” را ساختیم و ضبط کردیم که جذابیت آن را تا به امروز حفظ کرده است ، هنگامی که موشک های ثابت در تهران وجود داشته است. “بنابراین ، اکنون هر هنرمندی که قادر به انجام این کار باشد ، می تواند انجام دهد یا می تواند هنری انجام دهد تا مردم را به خانه هنر آورد ، روح خود را نرم کند و به مردم کمک کند تا آرامش بیشتری پیدا کنند.”

این هنرمند در بیانیه قبلی نوشت: “عضو موسیقی کامبیز روشن روان ، که مشتاقانه به کمپین Observer پیوست”. در این مواقع دشوار ، ما باید در خانه دلسوزی نشان دهیم ، برای رهایی از این بحران کمک کنیم و به عزیزان جامعه پزشکی که جان خود را فدای کمک و بهبودی مریضان کرده اند و راهنمایی های بهداشتی را انجام دهیم ، کمک کنیم. همچنین می خواهم از هنرمندان جامعه هنری بخواهم که به کمپین “ناظر” بپیوندند.
خمیز روشن روان با عشق “

در ادامه می توانید ویدئوی اجرای آلبوم “روشنگری” توسط آلبوم “یادگار دوست” با صدای شهرام ناظری را مشاهده و گوش دهید.

“Yadegar Dost” نام این آلبوم با صدای شهرام ناظر و آهنگساز کامبیز روشنواریان است که به مناسبت هشتصدمین سالگرد تولد “مولانا آل علاء الدین محمد بلکی” به نویسندگی خووش نوا در سال 1984 منتشر شد.

اشعار این آلبوم توسط عبدالله آقازاده سروده شده است و اجرای او ترکیبی از سازها و سازهای ایرانی ارکستر سمفونیک است. تمام اشعار موجود در این مجموعه از مولوی است. می توان گفت که Yadegar Dust یکی از موفق ترین آهنگسازان در مجموعه موسیقی “کامبیز روشنروا” به عنوان آهنگساز این اثر است. استفاده از نوازندگان ماهر در این موفقیت سهم بسزایی داشته است. این آلبوم توسط ماهور اجرا شده و توسط هنرمندانی چون حمید متبسم ، محمدعلی کیانی ، نژاد و مجتبی میرزاده نواخته شده است.

“من درد شما را به آرامی نمی گیرم

من نمی خواهم بمیرم تا بمیرم

از دوست من متاسفم

من برای صدها هزار مورد درمان پشیمان نیستم. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا