مجله فرهنگ

«خانواده نورالدین» مستند می‌شود – کندوج

سید محمد صادق جعفری از تولید مستند “خانواده نورالدین” با مشارکت مرکز توسعه مستند و تجربی و شورای تجاری تهران خبر داد.

به گزارش کندوج ، با استناد به روابط عمومی مرکز توسعه مستند و سینمای تجربی ، تصویربرداری این مستند که مربوط به بنیانگذار شرکت لبنیات است ، به زودی آغاز می شود.

“خانواده نورالدین” عنوان عنوان مستند 60 دقیقه ای به کارگردانی سید محمدصادق جعفری است که اخیراً به اتمام رسیده است و به زودی به دنبال یک گذر نسبتاً ساده از شرایط دشوار در کورونا ضبط می شود.
جعفری در مورد موضوع این مستند اظهار داشت: نورالدین نوربخش جعفری دهکردی یکی از بنیانگذاران شرکت لبنیات “Darandaran” و یکی از کارآفرینان موفق کشور است. فضای کار طراحی شده در این کارخانه بزرگ با خطوط تولید مختلف و همچنین کارخانه سحر در تصویر در نظر گرفته شده است. در عین حال ، ما بحران هایی را که نشان می دهد و راه های غلبه بر این بحران ها نشان می دهیم.
وی با تأکید بر اینکه “خانواده نورالدین” فقط یک پرتره نبود ، افزود: “ما با زندگی نورالدین در قالب بازگو از بحران ها سر و کار خواهیم داشت.” تحقیقات و نگارش نسخه های خطی از اواخر بهمن آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است. ما از ده روز آینده فیلمبرداری این پروژه را آغاز خواهیم کرد و امیدواریم با این فیلم در چهاردهمین جشنواره فیلم حقیقیات شرکت کنیم.
لازم به ذکر است که هنوز عناصر در ساخت مستند “خانواده نورالدین” تأیید نشده است. این فیلم با مشارکت مرکز توسعه سینمای مستند و تجربی و اتاق بازرگانی تهران تهیه شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا