مجله عمومی

خانواده ها به فرزندآوری تشویق شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته لامرد با اشاره به روز جهانی کودک گفت: آموزه ها و روایات اسلامی به طور گسترده به حقوق کودکان و پیامبر اکرم (ص) پرداخته است (ص) اهمیت این موضوع را برای کودکان نشان می دهد.

وی با اشاره به مسائل مربوط به کودکان کار در شهر لامرد گفت: در شهر لامرد جالب نیست که برخی از کودکان به دلیل فقر ، نظارت ضعیف یا بی سرپرستی جمع شوند. بیا همراه زباله و امرار معاش کار می کند و شایسته است که قانونگذار در این مورد وضع قانون کند و این موضوع باید جدی گرفته شود ، همانطور که مسائل خانواده جدی گرفته شده است.

وی در این زمینه گفت: سازمان های مردم نهاد و نهادهای حمایتی نیز در این امر حضور دارند ام جدی فکر کنید و شهر را از این موضوع پاک کنید.

حسین زاده ، در مورد موضوعی مهم باروری وی گفت: “ما تا 30 سال آینده یک کشور قدیمی هستیم و این خطرناک است و ما باید به توجه اجتماعی توجه کنیم.”

وی خاطرنشان کرد: جوانان مهمترین مانع ازدواج هستند و باروری وی مسائل اقتصادی را در نظر گرفت ، وی افزود: سن ازدواج افزایش یافته است ، باروری این کمتر از یک تهدید برای جامعه اسلامی است.

حسین زاده گفت: چند سال پیش حرکت اشتباهی برای جلوگیری از آن انجام شد باروری اتفاقی افتاد که مقام معظم رهبری هشدار دادند که این موضوع باید پایان یابد.

وی ضمن تبریک روز شعر به شاعران ، همچنین با بیان این که روز بزرگداشت حافظ در 11 اکتبر است ، اظهار داشت: روز یاد حافظ ، روز یادآوری فرهنگ قرآن ، اسلام و ایران است. غیب، حافظ شیرازی را می شناختند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا