مجله عمومی

خبرنگار خبرگزاری آنلاین استان همدان برتر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جشنواره رسانه ای همدان ما به همت انجمن فعالان رسانه انقلابی استان همدان با موضوعات جذب سرمایه گذاری، گردشگری، طرح های نیمه کاره، سند توسعه سه ساله، فرهنگی، آسیب های اجتماعی و ورزشی ویژه خبرنگاران فعال برگزار شد. ، اتاق خبر و سایت های خبری. .د.

در این جشنواره بالغ بر 70 اثر از خبرنگاران در موضوعات مختلف به دفتر جشنواره ارسال شد.

جشنواره پایانی جشنواره رسانه ای «همدان ما» امروز برگزار شد که محمدرضا بهرامی از چهره های شاخص خبر ورزشی استان همدان و چالش های اصلی برنده آن شد.

روی تابلو نوشته شده است:

پیشرفت جامعه نیازمند عزم جدی است رهپویان وادی دانایی یک اندیشمند رسانه ای آینده نگر در حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم است. مردان و زنان مجاهد این عرصه با گفتن حقایق، مجدانه علامت شعور را برافراشته و با خضوع و فرمانبرداری وجود خود را چراغ راه جامعه عالی قرار داده اند.

فعالان خستگی ناپذیری که به برکت فرهنگ مقاومت و انقلاب از شهدای والامقام جهان اسلام به ویژه شهدای رسانه هستند تا در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارند و این مجاهدت عزتمندانه و ماندگار شایسته است. . بهترین آرزوها.

از این رو کسب عنوان قهرمانی در اولین دوره جشنواره رسانه ای «همدان ما» را مفتخر می دانیم و این موفقیت را صمیمانه به شما تبریک می گوییم. امید تحت عنایت حضرت ولی الله اعظم استعجو در همه عرصه های مبارزات رسانه ای در سایه پیروی از منویات امام انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشید.

گفتنی است محمدرضا بهرامی مدیر رسانه ای تیم فوتبال شهرداری همدان، روابط عمومی هیئت های ورزشی فوتبال، تیم های امداد و نجات و غواصی، نابینایان و کم بینایان، تمرین خودرو و موتور سیکلت، بوکس، کشتی و آمادگی جسمانی در استان همدان.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا