مجله علمی و سلامت

خبر بد سازمان جهانی بهداشت درباره واکسن کرونا

آفتابنیوز:

مایک رایان ، مدیر برنامه ریزی اضطراری در سازمان بهداشت جهانی ، گفت كه واكسن Covid-19 تا اوایل سال 2021 نمی توان انتظار داشت. “او گفت: محققان دانشگاه آكسفورد پیشرفت قابل توجهی در دریافت واكسن تاج داشته اند.”

وی گفت: “در حال حاضر چندین واکسن در فاز 3 آزمایش می شوند و هیچکدام از نظر ایمنی یا توانایی تولید پاسخ ایمنی در این مرحله شکست خورده اند.” اما افراد تا سال آینده (2021) واکسن تاج دریافت نخواهند کرد.

اخبار بد سازمان بهداشت جهانی درباره واکسن کرونا

رایان تأکید کرد که سازمان بهداشت جهانی در تلاش است تا دسترسی به واکسنهای بالقوه و افزایش ظرفیت تولید آنها را افزایش دهد ، و تأکید کرد که واکسن های کرونا فقط برای ثروتمندان نیست بلکه برای همه است.

مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در برنامه های اضطراری همچنین نسبت به بازگشایی مدارس هشدار داد قبل از اینکه نسل جدیدی از کروناویروس را رد کنند.

در یکی از آخرین تحولات توسعه واکسن Covid-19 ، تیمی از دانشمندان دانشگاه آکسفورد انگلستان روز دوشنبه هفته گذشته (30 ژوئیه) اعلام کردند که نتایج یک آزمایش اولیه برای تولید چنین واکسنی امیدوار کننده بود. واکسن شرکت داروسازی مدرن در مرحله اول آزمایش ، در بدن همه داوطلبان ، منجر به تولید آنتی بادی در برابر نسل جدید ویروس قلب عروق کرونا ویروس شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا