مجله ورزشی

خداحافظی استقلال با دیاباته از راه دور؟!

دقیقاً 27 روز از ترک شیخ دیابات از ایران می گذرد و این ستاره خارجی به فرانسه سفر کرده و اکنون کار به جایی رسیده است که دیگر هیچ کس از او نمی داند.

مهاجم دارایی استقلال که جمعه گذشته قرار بود برای شرکت در اردوی آماده سازی تیمش به تهران برود ، نیز به استانبول رفت اما مسئولان باشگاه گفتند که به دلیل تاج گل گذاشتن اجازه پرواز به ایران را ندارد. قوانین تاج گذاری ایران به گونه ای است که برای ورود به ایران باید مدتی قرنطینه شود. در نتیجه ، دیابت به فرانسه رفت و مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار او است.

بعلاوه ، فرد دیابتی مدت زیادی است که ادعاهای خود را دریافت نمی کند و از پرداخت نکردن حقوقش توسط شرکت ناراحت است. از طرف دیگر قرارداد دیاباته با باشگاه استقلال در تاریخ 30 ژوئیه به پایان می رسد و مدیران استقلال در تلاش بودند پس از بازگشت وی به ایران با دیاباته قرارداد امضا کنند تا این بازیکن تا پایان فصل با تیمش بازی کند.

اما اکنون ، هشت روز قبل از انقضا قرارداد دیابات ، هیچ اقدامی برای پرداخت مطالبات وی انجام نشده است ، هیچ توافقی در مورد امضای تغییر قرارداد این بازیکن حاصل نشده است و مشخص نیست که وی چه زمانی به ایران باز می گردد.

در چنین شرایطی ، اگر در چند روز آینده مشکل عود دیابت و مشکل دستمزد آن حل نشود ، می توانیم شاهد یک اتفاق تلخ باشیم. اتفاقی که خیلی ها پیش بینی کرده بودند و ممکن بود اتفاق بیفتد. آن دیابت پس از پایان قرارداد در تاریخ 30 جولای بدون بازگشت به ایران از استقلال خارج از کشور خداحافظی می کند و به خواسته های او پاسخ می دهد.

باید منتظر ماند و دید که طی چند روز آینده این بازیکن چه اتفاقی می افتد و سرانجام سرنوشت دیابت در استقلال چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جلسه فوری اتحادیه فوتبال

253 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا