مجله علمی و سلامت

خودروهای تسلا می‌توانند علائم و چراغ‌های راهنمایی رانندگی را ببینند

این بروزرسانی فقط در دسترس دارندگان اتومبیل هایی است که دارای رایانه های شخصی نسل سوم Tesla هستند و به سخت افزار 3 معروف هستند. سیستم ماشین ، که شامل یک عملیات جدید تسلا است.

آپدیت جدید تسلا برای اتومبیل هایشان

فعال کردن این ویژگی باعث می شود سیستم خودرو در هنگام مواجهه با چراغ راهنمایی صاف و متوقف شود. پس از آن راننده باید اتومبیل خود را روشن کند یا شتاب دهنده را فشار دهید تا ماشین ادامه یابد ، حتی اگر چراغ سبز باشد. تسلا همچنین خاطرنشان می کند که حالت خودکار کار ممکن است کاملاً برای راننده کار نکند و این ویژگی ممکن است برای همه تقاطع ها کارایی نداشته باشد. به عنوان مثال ، این عملیات روی گذرگاه های راه آهن یا عابر پیاده کار نخواهد کرد.

آپدیت جدید تسلا برای اتومبیل هایشان

تسلا خاطرنشان كرد كه اين ويژگي هاي جديد در حالت بتا و بتا بوده و گاهي مي تواند كند شود. این سیستم همچنین با گذشت زمان بهبود می یابد. این سیستم ممکن است در شرایط سختی مانند عابر پیاده ، باران و نور مستقیم به درستی کار نکند. بنابراین ، تسلا رانندگان را ترغیب می کند تا از نزدیک نظارت داشته و در صورت لزوم اقدامات لازم از جمله ترمز را انجام دهند.

آپدیت جدید تسلا برای اتومبیل هایشان

ایلان ماسک مدتها است وعده داده است که روزی وسایل نقلیه تسلا تحت هر شرایطی قادر به رانندگی خواهند بود. اما با وجود فروش خودروهایی به نام “همه اتومبیل” ، هیچ کس نمی تواند این کار را انجام دهد که خودروهای تسلا و مبلغی که خریداران هنگام خرید می پردازند در واقع چنین ویژگی است.

theverge.com

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا