مجله عمومی

خیلی مراقب باش علی بیرو!

“در حال حاضر سه دروازه بان درجه یک در تیم ملی وجود دارد و به راحتی می توان به هر یک از آنها در هر زمان اعتماد کرد. “به نظر می رسد علیرضا بیرانوند با این رقبا باید بسیار مراقب باشد و کلاه خود را محکم ببندد.

به گزارش کندوج ، این روزنامه اقتصاد جهان او نوشت: “به نظر می رسد که فوتبال ایرلند از نظر دروازه بان با استعداد و بلند قد یکی از بهترین فصل های تاریخ است. علیرضا بیرانوند سالهاست پیراهن شماره یک این تیم بوده است. دروازه بانی که با وجود فراز و نشیب در رده باشگاهی ، عموما مهره محکم و محکمی برای تیم ملی بوده است.

تصویر ضربه پنالتی کریس رونالدو پس از او به یکی از قاب های روشن و ماندگار تاریخ فوتبال ایران بدل شد. بیرو هنوز خوب است و در بازی کره جنوبی با واکنشی خوب در آخرین لحظه مانع از شکست تیم ملی شد. اما اکنون علی بیرو می تواند نفس دو رقیب بلندپرواز را درست پشت سر خود احساس کند. امیر عابدزاده که برای بسیاری فقط یک ژن “خوب” فوتبال بود ، طی سالهای گذشته به وضوح رشد کرده و استعداد خود را به همه ثابت کرد. عابدزاده فصل گذشته بیش از 100 سیو در لیگ پرتغال داشت و نقش مهمی در جلوگیری از سقوط مار تیمو داشت. این دروازه بان 28 ساله در فصل جاری در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا به پومفرادینا نقل مکان کرد تا کار جدیدی را آغاز کند. امیر آنجا گیر کرده ، عملکرد خوبی دارد و معمولاً از او تعریف می کنند. عابدزاده کوچک امیدوار است که با درخشش مداوم ، لالیگا برای فصل جدید متوجه او شود و بتواند فرصتی برای بازی با بارسلونا و رئال مادرید پیدا کند.

به این دو نفر اما پیام لازم را باید اضافه کرد. دروازه بان 26 ساله ، برجسته و حاشیه ای فوتبال ایران ، پس از یک فصل موفق در سپاهان ، در ابتدای این فصل به لیگ پرتغال رفت تا با پورتیموننس بازی کند. او تا به حال در لیگ بازی نکرده است ، اما خروج بازی مقابل حریفی در دسته سوم فرصت خوبی برای انتقال پیام بود. طنزآمیز است که او امتحان را خوب پشت سر گذاشت و با درخشش در ضربات پنالتی تیمش را به دور بعد رساند. پورتیموننس در یک بازی معمولی و طولانی با حریف خود 3-3 مساوی کرد. در بازی پیام یک پنالتی را جلوی حریف مهار کرد. او همچنین دو ضربه دیگر را در ضربات پنالتی مهار کرد. با این حال ، قاضی هیچ یک از آنها را تأیید نکرد. با این وجود ، با این عملکرد غیر معمول ، نیازمند اکنون فرصت های بیشتری برای بازی در بازی های مردان خود خواهد داشت و می تواند اولین دروازه بان آنجا باشد.

مدتی پس از کناره گیری احمدرضا عابدزاده ، فوتبال ایران با بحران دروازه بانان محکمی روبرو شد. با توجه به همه دروازه بانانی که در این سالها به تیم ملی پیوستند ، هریک از آنها ضعف هایی داشتند که باعث ناآرامی مردم شد. آمدن مهدی رحمتی تخیل را تا حدی راحت کرد؛ به عنوان مثال ، مشکل او در مورد خروج ها همیشه بحث برانگیز بوده است. حالا اما سه دروازه بان درجه یک در تیم ملی وجود دارند که می توانند در هر زمان به راحتی مورد اعتماد همه قرار بگیرند. “به نظر می رسد علیرضا بیرانوند با این رقبا باید بسیار مراقب باشد و کلاه خود را محکم بچسباند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا