مجله بانوان

دختران کشتی‌گیری که برای اولین بار طلا گرفتند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بانوان گفت: کشتی گیرانی که در مسابقات بین المللی قرقیزستان مدال طلا گرفتند برای اولین بار به مسابقات بین المللی اعزام شدند.

به گزارش کندوج، هشتمین دوره جایزه بزرگ بین المللی ارکینبایف توسط قرقیزستان برگزار شد. کیلوگرم و 3 مدال نقره توسط فاطمه فتاحی در وزن 60 کیلوگرم، مریم احمدی در وزن 75 کیلوگرم و هانیه عاشوری در وزن به دست آمد. تا +75 کیلوگرم

آنا براتی، سرمربی تیم کشتی فرنگی بانوان ایران در گفت وگو با کندوج، با اشاره به این مسابقات گفت: برای اولین بار از سال 94 که زیر نظر فدراسیون کشتی هستیم، سه مدال طلا کسب کردیم. . برندگان مسابقات بین المللی “کسانی که طلا گرفتند برای اولین بار اعزام شدند اما عملکردشان بسیار خوب بود. این سه نفر که باتجربه تر بودند، ترس و استرس داشتند، زیرا با حریفی که قبلاً روبرو شده بودند، ترس و استرس داشتند. علاوه بر این، داوری به ضرر ما بود زیرا این مسائل دست به دست هم دادند و آنها در فینال شکست خوردند.

وی همچنین با اشاره به تیم های حاضر در این مسابقات خاطرنشان کرد: ایران، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان و اوکراین حضور داشتند. قرقیزستان و قزاقستان هر کدام سه تیم دادند و هر بار که از جدول بیرون آمدیم قرقیزستان یا قزاقستان را خوردیم. حریف اصلی ما همیشه آن دو کشور هستند که خوشبختانه با افتخار بیرون آمدیم.

براتی درباره کشتی بانوان گفت: خوشبختانه انجمن کشتی به لیگ بانوان خیلی نزدیک است. آقای دبیر اگرچه نمی توانست تیم را به این مسابقات بفرستد، اما آنها را اعزام کرد و این یک آزمون جدی برای ما بود که برای جام جهانی آینده نگر باشیم. ما برنامه ای مانند مربیگری و داوری برای بانوان داریم و همچنین منتظر تبلیغ در تقویم بین المللی هستیم تا بتوانیم بر اساس آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا