مجله حوادث

دختر جوان از مرد متهم به این حمله شکایت می کند

حمله ، آزار و اذیت ، تجاوز

ایران نوشت: دختری جوان که ادعا می کند سه سال پیش با تقلب و حمله به قول ازدواج با پسری جوان اقدام کرده است ، در دادسرای جنایی تهران پرونده تشکیل داده است.

دادگاه در مارس 1998 با شکایت دختر جوان به دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد. دختر جوان در بیانیه ای گفت: “من او را در سال 1995 از طریق یک دوست ملاقات کردم.” روابط ما روز به روز در حال بهبود بود تا اینکه روزی کسرا به بهانه اینکه قصد دارد مرا به خانواده اش معرفی کند به خانه آنها دعوت کردم ، اما وقتی به آنجا رفتم ، فهمیدم که او تنها است. می خواستم خانه اش را ترک کنم ، اما او به من حمله کرد. وی سپس به بهانه ازدواج که من را دوست داشت ، به مدت سه سال مرا فریب داد اما چند ماه پیش او ناگهان شماره تلفن و خانه آنها را تغییر داد و ارتباط با من را قطع کرد.
دختر جوان به توضیحات خود ادامه داد. “امروز به هر جایی نگاه می کردم ، روند تمایل به حمایت از مردم در جریان بود. من به دنبال تمام آدرس هایم می گشتم تا این که آدرس خانه جدید آنها را پیدا کنم.” وقتی او مرا دید ، قطعاً به من گفت كه قصد ادامه روابط خود با من را ندارد. حتی وقتی گفتم که من از تجاوز به عنف شکایت می کنم ، او گفت که اگر باهوش باشید ، برای اولین بار وقتی این اتفاق بین ما افتاد ، باید این کار را انجام دهید و اکنون ، 3 سال بعد ، شما نمی توانید چیزی را اثبات کنید ، بنابراین برو زندگی خود را جستجو کنید و به من تسلیم شوید. وکتور: این مرا مجبور به شکایت کرد و من از دادگاه خواستم آن شخص را مجازات کند.
پس از اظهارات دختر جوان ، متهم فراخوانده شد و پس از شرکت در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران ، ادعا می کند: “من شاکی را به هیچ وجه نمی شناسم. شاید او مرا با شخص دیگری اشتباه گرفته است.
وی گفت: پس از بررسی متن متن ، داوران پیام های متنی را كه بین این دو تبادل شده بود نشان دادند و او بلافاصله نظر خود را تغییر داد. “من او را می شناسم ، اما رابطه خاصی با او نداشتم.” این دوست مشترک ما را با او آشنا کرد و بعد از چند جلسه صحبت با او ، فهمیدم که از نظر فرهنگی و اخلاقی سازگار نیستیم ، بنابراین از او خواستم که دیگر با ما ارتباط برقرار نکند ، بلکه به دلیل اینکه در وضعیت مالی خوبی هستیم. این خانم قصد دارد با شکایت از من پول بدست آورد.
بررسی عکس ها و پیام های متنی که بین این دو مرد رد و بدل شده است ، نشان داد که مدت هاست در یک رابطه بوده اند و ادعای دختر کاملاً صادق است. البته وی در حین محاکمه ، دادخواستی را نیز مطرح کرد که ادعا می کرد بین این دو رابطه وجود دارد ، اما در گزارش بعداً آمده است که تحقیقات ادعا شده در مورد حمله دختر به سه سال پیش در حال حاضر در حال انجام است. امکان پذیر نیست
وی پس از تحقیقات ، متهم و دفاع شد و گفت: “اگرچه من چندین بار با او صحبت کرده ام ، اما مطالبات وی و نظریه پزشکی قانونی را نمی پذیرم.” تنها هدف این خانم اخاذی است. قضات پس از شنیدن اظهارات شاکی و متهم خشمگین شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا