مجله عمومی

دراگـان در شـرایط خـاص – کندوج

دراگان اسکوچیچ این بار به دلایل مختلف در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است.

به گزارش کندوج، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی به تعطیلات خود پایان داد و به تهران بازگشت. او در حال آماده شدن برای برپایی اردوی تیم ملی برای دو بازی باقی مانده از مقدماتی جام جهانی 2022 در پایان ماه مارس است. دو بازی 4 و 9 آوریل مقابل کره جنوبی و لبنان برگزار می شود. دراگان این بار به دلایل مختلف در موقعیت ویژه ای قرار گرفته است.

لیست انتشار

فهرست تیم ملی برای دو بازی آینده به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل انتشار فایل صوتی جعلی از سوی کمیته اخلاق از حضور در دو بازی ملی محروم شد. سعید عزت اللهی و صادق محرمی هم مقابل کره جنوبی محروم هستند. سیاوش یزدانی هم به اردو رفت و همانطور که دیر معرفی کرد نتوانست به فجرسپاسی در لیگ برتر بپیوندد. در نتیجه فصل را در دسته اول و تیم دریانوردی ادامه می دهد. باید منتظر ماند و دید که آیا دراگان در چنین شرایطی این بازیکن را به اردو دعوت می کند یا خیر.

چالش کره جنوبی

کره جنوبی 11 سال است که تیم ملی ایران را شکست نداده است. در نتیجه برای شکستن این طلسم در خانه خود و جلوی چشم تماشاگران خود در بازی چهارم فروردین آب و آتش خواهند انداخت. رسانه های کره ای از قبل به بحث بر سر این بازی دامن زده اند و پر از بازیکنان هیجان انگیز هستند. این کار اسکوچیچ را دشوار می کند. به خصوص که شکست ناپذیری مقابل کره یکی از ارثیه های کارلوس کی روش برای تیم ملی است و در صورت شکست، فشار زیادی روی سرمربی کروات وارد می شود.

عدم قطعیت اتحادیه

به هر حال، فدراسیون فوتبال در حال گذراندن دوره تغییر است. شهاب الدین عزیزی بنده برکنار شده و میرشاد ماجدی مسئولیت موقت اتحادیه را بر عهده دارد. این در حالی است که برکناری عزیزی خادم باید در مجلس آینده به رای گذاشته شود و نمایندگان به هیچ وجه اجازه توافق ندارند. در مورد حقانیت خودمختاری مجیدی نیز تردیدهایی وجود دارد. مجموعه این مسائل وضعیت را چندان «عادی» و روتین نمی کند; این در شرایطی است که تیم ملی در ماه های آینده نیاز به ساماندهی مغازه ها و رقابت مناسب دارد.

سرپرست جدید

اما در اتفاقی که اخیراً منتشر شد، مجتبی خورشیدی (که محل اختفای او مشخص نیست!) پیشتازی را به حمید استیلی داد. این یک تغییر بزرگ در کلاس است. مدیر در تماس جدی و شدید با مربی است و در سراسر جهان اغلب از مربی در مورد چنین تغییراتی سوال می شود. اما در این مورد بعید است که کسی با دراگان اسکوچیچ مشورت کرده باشد. باید منتظر ماند و دید که شرایط همکاری اسکو با استیل چگونه پیش می رود و آیا آنها در کنار هم می مانند یا خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا