مجله عمومی

درخشش بانوی اسفراینی در مسابقات جهانی مخترعان سوئیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امیرعباس کوشکی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: آریانا نوری نخبه اهل خراسان شمالی و دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مقام سوم مسابقات جهانی تخصصی مخترعین سوئیسی را کسب کرد.

سرپرست تیم موجودی ایران ادامه داد: این مسابقات با حضور هزاران مخترع از سراسر جهان و با شرکت مخترعین ، اعضای فدراسیون جهانی مخترعان ، در سوئیس به صورت آنلاین برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه ، این پروژه یک دستگاه پیشگیری هوشمند در برابر کرونا را از آن خود کرد ، که در آن یک روبات هوشمند محافظ کرونا با قابلیت کنترل دمای بدن افراد برای کمک به تشخیص بیماران ، توسط خانم اسفراینی ، مقام برتر را کسب کرد. “

کوشکی افزود: این پروژه همچنین به صورت تخصصی در مسابقات ابداعات و اختراعات سازمان بین المللی مالکیت فکری برگزار شد و می تواند افتخار را به عنوان رتبه برتر مسابقات ایجاد کند.

مخترع خراسان شمالی گفت: این پروژه همچنین در مرکز چالش های نوآوری دانشگاه نوآوری و فناوری سازمان ملل متحد قرار دارد. ام آه تو تی. تایید شده.

وی افزود: این برنامه بین المللی توسط سازمان ملل متحد و سازمان تجارت جهانی و سایر دانشگاه ها و سازمان های بین المللی معتبر هر ساله برای کمک به کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته جهان سازماندهی می شود.

کوشکی در پایان گفت: آریانا نوری در این رویداد از مرکز نوآوری گواهی نوآوری دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا