مجله علمی و سلامت

درخواست اعلام موضع مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه درباره “طب اسلامی”

اولین عضو هیئت مدیره منتخب نظام پزشکی کشور از ارائه برنامه “تأسیس موسسه طب سنتی ایرانی اسلامی” به مجلس شورای اسلامی و طی نامه ای خواستار اعلام موضع مراجع عمده در تقلید و انجمن شد. از معلمان روحانیت

به گزارش کندوج ، در نامه دکتر محمد راضیس – اولین مدیر منتخب نظام پزشکی کشور خطاب به مراجع عظام تقلید و اجتماع معلمان دبیرستان با اشاره به آیه هفتم سوره آل عمران آمده است: آنها به اندازه کافی حقوق خوانده اند و هنگام تحصیل در دانشکده پزشکی رنج را ندیده اند. در دستور کار است متأسفانه با سکوت علما و علما در سمینارها ، تحت عنوان دروغین طب اسلامی ، ایمان م believersمنان را به اسلام عزیز ریشه دوانده و قرآن را رها کرده و م believersمنان به معصوم (سلام الله علیها) حمله می کنند.

همانطور که می دانید ، پزشکی امروزه یک علم تجربی و یک دستاورد بزرگ بشری در هزاران سال است و با آزمایشات و خطاها در آزمایشگاه ها و آزمایشات بالینی و داده های علمی امروزه دریافت شده است و هزاران مقاله و مطالعات بالینی و تجربی و آزمایشات بالینی در حال تسریع است. هر روز. و درمان منتشر و به روز می شود.

درخواست و درخواست من به عنوان اولین منتخب نظام پزشکی کشور و از طرف جامعه پزشکی ایران ، اعلام موضع عمومی اسلام و قانون و جامعه محترم معلمان در مورد این قیام بزرگ است که برخی افراد یا عمداً به دنبال فریب هستند. از اسلام آنها معصوم هستند.

انتظار می رود وکلای اسلامی و اندیشمندان شیعه موضعی رسمی و قاطع در قبال افراط گرایی و دروغ هایی که چهره های روشن فکر ایمان مسلمان و مذهب امامیه جعفری را با عناوین دروغین مانند طب اسلامی ، امام کاظم و … مخدوش می کند ، اتخاذ کنند. ، و آن را به پیروان مخلص دین الهی بیاموزید. “و ابراهیمی را گیج کنید.”

در قسمت دوم این نامه آمده است: “ما بسیار نگران هستیم که آنچه امروزه به عنوان طب اسلامی تبلیغ می شود ، دستور کار سازمان های جاسوسی غربی و خانه های ماسونی است که به این ترتیب ایمان و ایمان مردم و جوانان به اسلام و امامان را تضعیف می کند. و رهبران مذهبی باید بدبین باشند.

امیدوارم فریاد “وا اسلاما” این معاینه پزشکی مسلمانان ، که 50 سال از عمر خود را صرف آموزش ، آزمایش و شفای مردم کرده است ، محقق شود و با تلاش شما ، این امر ساده که ایمان را به دوش می کشد. نام دین جمع آوری می شود »

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا