مجله ورزشی

درخواست تماشاگران هلندی از آسمان ارسال شد/ حضور خندان هواداران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، شانزدهمین دوره جام ملت های اروپا شب گذشته با دیدار تیم های ملی ایتالیا و ترکیه پس از یک سال تأخیر به دلیل وجود جهان در کرونا آغاز شد که شاگردان روبرتو مانچینی با سه گل از آستانه قرمز ترکیه عبور کردند.

* گربه سفید که نتایج مسابقات فوتبال طی هشت سال گذشته را به طور دقیق پیش بینی کرده است ، ایتالیا را قهرمان اروپا 2020 معرفی کرده است.

* مسابقات یورو 2020 پس از تزریق گسترده واکسن ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای میزبان با حضور محدود برگزار می شود. حادثه ای که باعث شده هواداران فوتبال برای بازی های ملی قاره سبز به ورزشگاه ها برگردند.

درخواست مخاطبان هلندی از آسمان بالا ارسال شد / حضور خندان هواداران

* هواداران فوتبال بدون مشاهده نقاب ، برای تماشای بازی ایتالیا – ترکیه ، سوئیس و ولز به ورزشگاه رفتند.

* علاقه مندان به تیم ملی هلند با یک هواپیمای کوچک شخصی به پرواز درآمدند و بنری را برافراشتند که روی آن نوشته شده بود: “فرانک ، لطفا 3-4 بازی کن”! آنها از فرانک دی بوئر ، مربی تیم ملی خواسته اند که از این تیم به قیمت 20-20 یورو استفاده کند.

* الساندرو فلورنزی ، مدافع ایتالیا به دلیل مصدومیت بازی مقابل سوئیس را از دست داد.

* اتحادیه فوتبال انگلیس قبل از شروع تیم ملی ، قرارداد سرمربی گرت ساوت گیت را تا پایان جام جهانی قطر 2022 فسخ کرد.

* اتحادیه فوتبال اروپا موافقت کرد شعارهای پیراهن تیم ملی اوکراین را در یورو حفظ کند. مقامات یوفا خواستار لغو این طرح به دلیل طراحی مجدد پیراهن تیم ملی اوکراین شدند که شامل شعارهای ملی گرایانه و خطوط نقشه در شبه جزیره کریمه بود ، اما مقامات اوکراین خواستار موافقت یوفا برای حفظ شعارها و برنامه ریزی ها شدند. برجسته دنبال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا