مجله ورزشی

دردسر ۱۴ میلیاردی پرسپولیس

به گزارش شفاف ، روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “این کار انجام شده است. این قابل پیش بینی ترین نقض قانون باشگاه پرسپولیس در سالهای اخیر بود. کاملاً واضح است که مسئولان این تیم چند روز پیش اعلام کردند که امیدی به کار در دادگاه عالی ورزش ندارند و فقط برای خرید وقت درخواست تجدید نظر کرده اند. خبر این است که گابریل کالدرون در دادخواست علیه پرسپولیس برنده شده است.

صبح روز سه شنبه ، دادگاه عالی در این مورد رای داد و فقط 30 روز به تیم ایرانی فرصت داد تا با پرداخت 580،000 دلار به علاوه پنج درصد سود سالیانه به مربی آرژانتینی ، از اقدامات انتظامی فیفا خلاص شود. با نرخ فعلی ارز ، تنها ادعای اصلی کالدرون نزدیک به 14 میلیارد نفر خواهد بود و البته باید با پنج درصد سود سالانه و هزینه های حقوقی و وکلا تکمیل شود. همه اینها در حالی است که پرسپولیس دچار مشکلات جدی مالی شده است. خواسته های اصلی این تیم از اسپانسرهای تبلیغات آن دریافت شده و طبق برخی گزارش ها “تغذیه” شده است. در عین حال ، این شرکت باید صدها میلیون به مظنونان داخلی از جمله سوشا پرداخت کند. ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که طی یکی دو هفته گذشته انتقادات و تمسخر رقبا را به شدت مورد انتقاد قرار داده و با اعلام شماره حساب از هواداران خود کمک مالی مستقیم خواسته است. در این شرایط پیچیده اقتصادی ، آنها بیش از دو میلیارد تومان نیز به حساب باشگاه ریخته اند ، اما چه کسانی تا 14 میلیارد تومان هستند؟ پرونده مربی آرژانتینی اکنون به کابوسی جدید برای سرخپوشان تبدیل شده است. آنها سال گذشته در چنین روزهایی در پرداخت برانکو شرکت کردند و اکنون همان پروژه برای کالدرون تکرار شده است.

قسمت غم انگیز ماجرا این است که سرمربی سابق سرخ ها تمام تلاش خود را برای درک باشگاه ایرانی انجام داد در حالی که با هم کار می کرد ، اما مدیریت وقت تیمش او را اخراج کرد. در حالی که همه نگران پرسپولیس برانکو بودند ، او تیم را کنار هم قرار داد ، در نیمه نهایی برنده شد ، دربی را دربی برد و قرمزها را به نیمه نهایی جام حذفی رساند ، اما آنها چنان سود برای او ایجاد کردند که عصبانی شد و رفت. “پول؟ پول؟ “پیرمرد در یکی از آخرین کنفرانس های مطبوعاتی خود که روی صندلی خود دراز کشیده بود ، با صدای بلند به خبرنگاران گفت. من یک مرد پولدار هستم “درخواست من فقط کمی احترام است.” تا پایان اقامت در ایران ، او با افراد بد باشگاهی ساخت ، بلیط کشور خود را خرید و حتی گفته می شود که قبل از شروع فصل او تجهیزات تناسب اندام را با تخفیف از حساب خود خریداری کرده و آن را نقل مکان کرده است به ایران واکنش مدیران باشگاه در برابر این تعامل ، بازی با اعصاب مربی آرژانتینی بود. او در شرایطی فهمید که حداقل در مورد بقیه حقوقش می توان مذاکره کرد ، اما به دلایل نامعلوم ، اولویت آقایان فقط خلاص شدن از شر او بود.

اکنون ساعت شنی وارونه است و یک ماه دیگر برای فرار از تحریم های فیفا باقی مانده است. شاید بستن پنجره های حمل و نقل و شاید بدتر. شاید مدیریت فعلی پرسپولیس انتظار دارد هواداران کمک بیشتری کنند. آنها آنقدر تیم خود را دوست دارند که از همان ساعات اولیه پس از اعلام حکم ، کارزاری را برای واریز پول به حساب باشگاه آغاز کردند. سوال اصلی اما این است که چرا یک هوادار حاشیه ساز پرسپولیس باید هزینه سو for مدیریت مدیریت باشگاه را بپردازد؟ واقعا چرا؟ “

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا