مجله ورزشی

دروازه‌بان استقلال:مجبورم به دنبال تیم جدیدی باشم

رشید مظاهری ابتدا درباره شایعات روزهای اخیر مبنی بر جدایی اش از استقلال تهران اظهار داشت: “تاکید می کنم که تا به امروز به طور رسمی با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده ام و قبلا هم گفته بودم که حضور در استقلال یک اتفاق بزرگ در زندگی من بود.” “واقعیت این است که در روزهای اخیر بارها با مددی ، مدیرعامل باشگاه تماس گرفته ام تا در مورد برخی مسائل با او صحبت کنم ، اما او به من جواب نمی دهد و من مجبورم در این شرایط تصمیم جدی بگیرم.

مظاهری در پاسخ به این سوال که آیا صلاح است که او به دلیل پیشنهادات خوب از استقلال جدا شود ، تاکید کرد: این به هیچ وجه صحت ندارد ، زیرا مبلغ قرارداد من با استقلال کم نیست و من اصلا بحث مالی ندارم. .. نکته مهم برای من حفظ شخصیت من است و بی احترامی را به هیچ وجه تحمل نمی کنم. متأسفانه فصل گذشته سخت بود و مهمترین چیز این است که احترام خود را حفظ کنم. من می خواهم در مورد برخی مسائل با مددی صحبت کنم ، اما او در چند روز گذشته به من پاسخ نداده است. با این شرایط باید تصمیم جدی بگیرم و درباره تیم جدیدم تصمیم بگیرم.

مظاهری در پاسخ به این سوال که آیا باید جدایی این بازیکن از استقلال را بدانیم ، توضیح داد: من عاشق استقلال و هوادارانش هستم و بارها و بارها می گویم بازی در این تیم بزرگ برای من افتخار مهمی است. با این حال ، من نمی توانم ببینم که شخصیت من آزرده شده است. تاکید می کنم بارها با مدیر کل باشگاه تماس گرفتم تا با او صحبت کنم اما متأسفانه جواب نداد. من فکر می کنم طرفداران استقلال بهترین داوران هستند و می توانند همه چیز را تحلیل کنند. همانطور که گفتم ، من تاکنون با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده ام ، اما متأسفانه اتفاقی افتاده است که باید تصمیم جدی بگیرم و به فکر انتخاب تیم جدیدم باشم.

251 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا