مجله عمومی

دستگیری متهم کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی از شهروندان قمی در سایت دیوار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار سید محمود میرفیزی ظاهر می شود: در پی شکایت 30 نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری شخصی از طریق محوطه دیوار، دستگیری متهم در دستور کار تحقیقات سرویس مخفی منطقه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ناحیه قم افزود: شکات گفت از طریق سایت دیوار برای اجاره یک سوئیت با متهم آشنا شده و متهم مدعی شد که در واردات برنج نیز فعالیت داشته و پس از تنظیم معامله سود فراوانی برده است. بدست آورد او با انجام فعالیت های متقلبانه اعتماد ما را جلب کرد و در مجموع 50 میلیارد ریال برای سرمایه گذاری به او دادیم اما پس از مدتی خوشحال او سود مشارکت نگرفت، فهمیدیم که فرار کرده و ما را فریب داده است.

وی گفت: در ادامه شناسنامه اصلی متهم 38 ساله شناسایی و مشخص شد وی اهل یکی از استان های شمال شرق کشور و هم اکنون ساکن استان تهران است، لذا کارآگاهان به استان مذکور اعزام شدند. منطقه با مشورت مراجع قضایی و متهم دستگیر شدند

سردار میرفیزی وی افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به اتهامات وارده اعتراف کرد و اعتراف کرد که از طریق اینستاگرام با سایت های شرط بندی و بازی مواجه شده است و به دلیل اینکه ضرر زیادی داشتم. من از طریق روش های کلاهبرداری به کسب درآمد متوسل شدم و با فروش و اجاره سوئیت های خالی به چند نفر از شکات کلاهبرداری کردم و همچنین ادعا کردم که تجارت برنج هستم.

فرمانده انتظامی منطقه گفت: در نهایت فرد نامبرده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی منطقه شد.

دکمه بازگشت به بالا