مجله فرهنگ

دعوت عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای تشییع و بدرقه پیکرهای مطهر شهدا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم عاشورایی ایران به تشییع و تشییع پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم دعوت کرد.

به گزارش کندوج، متن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

و کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده مپندارید، بلکه به وسیله پروردگارشان زنده می شوند.

شهدا روح تاریخ و شاهد انسانیت هستند و شهدای مدافع حرم، این ستون های مستحکم عزت و سربلندی، مهاجران و دلیرمردان طایفه نور هستند که راه و آرمان خردمندانه و صبور را پیمودند. اباعبدالله الحسین علیه السلام در خاکستر و سنگر مقاومت و دفاع از حرم الله علیه. درود بر آنان، مجاهدت و فداکاری خود را به نمایش گذاشتند و در سخت ترین آزمون ها از تابوت خویش پاسداری کردند و خون آنان خاندان بزرگوار پیامبر را سیراب کرد و به دخالت شیطانی و ناروا عاشقان آن زمان، قدرت حاکمه شهادت دادند. آمریکا و صهیونیسم برای تضعیف و از بین بردن شجاعت و اقتدار ملت‌هایی که با همت مومنان، راهبردشان در گل و لای گیر کرد و نقششان از بین رفت و عزم مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر شد. .

پس از بازگشت شرافتمندانه پیکر پاک و جاودان گلهای سرخ بوته های حرم معصومین و ولایت، فرزندان روح القدس رحمت الله علیه و سربازان حضرت امام خامنه ای عجل الله تعالی فرجه الشریف. و شهدای زنده، شهید جنرال «عبدالله اسکندری»، شهید جنرال «رحیم کابلی». شهید مصطفی طشموسی، شهید محمدامین کریمیان و شهید عباس آسمی از شهدای مدافع حرم برای ایران اسلامی، هماهنگی. شورای تبلیغات اسلامی از ملت قدرشناس ایران، مردم امام حسین علیه السلام دعوت می کند که با حضور پرشور و باشکوه خود در آیین های طواف، وداع، وداع و تدفین این شهدای عزیز که منشأ این شهیدان هستند. افتخار و احترام. و اقتدار میهن اسلامی ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری شهدا در تداوم حرکت انقلاب، بر سیره و سیره ائمه انقلاب اسلامی و شهدای سرفراز تاکید کنند.

این آیین ها به شرح زیر است:

1/ آیین استقبال از پیکر مطهر 5 شهید مدافع حرم در مسجد اعظم شهرستان بابل روز سه شنبه 20 مرداد ساعت 23.

2/ مراسم وداع و بدرقه پیکرهای شهدا با حضور پرشور مردم قدرشناس و شهیدپرور در تهران، پنجشنبه 22 مردادماه ساعت 18:00 میدان امام حسین (ع).

3/ مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای استان مازندران (شهیدان محمدامین کریمیان و مصطفی تاش موسی) جمعه 23 مرداد ساعت 22 در شهر ساری، بستان ولایت.

4/ مراسم وداع، تشییع و تشییع پیکر پاک شهید استان فارس (سردار شهید عبدالله اسکندری) دوشنبه 26 مرداد ماه همزمان با عاشورای حسینی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا