مجله فرهنگ

دومین جشنواره ملی «داستان قم» برگزار می شود

کندوج / قم دومین دوره جشنواره ملی “داستان قم” سه بخش را دعوت کرد: داستان کوتاه ، داستان کوتاه و داستان مصور.

مژگان زینلی پور ، دبیر دومین جشنواره داستان “داستان قم” و یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن ادبی “پیرنگ” امروز درباره جشنواره ملی “داستان قم” گفت: “این جشنواره فرهنگ و اقلیم قم.

وی افزود: قسمت هایی از جشنواره شامل یک داستان کوتاه (تا 300 کلمه) ، یک داستان کوتاه (تا 5000 کلمه) و یک داستان مصور (عکس) است که هر شرکت کننده می تواند در هر فصل حداکثر سه اثر ارسال کند و باید برای جشنواره های دیگر ارسال نشود

دبیر دومین جشنواره ملی “داستان قم” شرایط هر فصل را تشریح کرد و گفت: در قسمت داستان کوتاه و داستان کوتاه ، آثار ارسالی باید ویژه و به صورت word با قلم B نازنین و اندازه قلم 14 و در بخش داستان مصور هر اثر حداقل 7 و حداکثر 15 فریم برای عکسبرداری با دوربین حرفه ای یا موبایل با کیفیت بالا نگه دارید.

زینلی پور گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا 15 اردیبهشت ماه سال 1400 است و اختتامیه جشنواره به مدت یک دهه افتخار و همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.

وی همچنین به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و یادآور شد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی جشنواره dastaneqom@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا