کسب و کار ایرانیمجله عمومی

راهنمای خرید دکل پرچم

دکل پرچم اصلی ترین تجهیز برای به اهتزاز درآوردن پرچم های مختلف از جمله پرچم های ملی کشورها، پرچم های مناسبتی و پرچم هایی که کاربرد تبلیغاتی دارند، است. دکل پرچم در دو نوع مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد. دسته اول لوله ای است که به صورت متوالی در حاشیه معابر شهری، پل ها و بزرگراه های درون شهری نصب می گردند و دسته دوم هایی که به صورت تکی و به شکل چند وجهی با ارتفاع زیاد در پایانه های مرزی، پایگاه های نظامی، فرودگاه ها، اسکله ها و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگام خرید دکل پرچم باید به چه نکاتی توجه شود

در هنگام خرید کابل دکل مهاری باید به نکات مختلفی توجه کرد برخی از مهمترین فاکتورها در خرید کابل دکل مهاری را در ادامه متن این مقاله با هم مورد بررسی قرار می دهیم:

  • یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید دکل پرچم باید به آن توجه شود وسعت محل نصب دکل پرچم است به طوری که اگر مساحت محل قرار گیری دکل کم باشد از نظر ارتفاع دکل و رعایت ایمنی دچار محدودیت می شویم به عنوان مثال در فضایی با ابعاد 3 در 3 مترمربع نصب پایه پرچمی با ارتفاع 4 متر مورد قبول می باشد.
  • وسعت دید منطقه از دیگر عوامل تاثیر گذار در ویژگی های دکل پرچم مناسب است. این فاکتور عبارت است از شعاع منطقه از نظر میزان دید به پرچم نصب شده بر روی دکل پرچم. در برخی مواقع شرایط محل نصب دکل پرچم به صورتی است که برای بهبود دید به پرچم، باید ارتفاع دکل را افزایش داد.
  • از دیگر مواردی که باید در هنگام سفارش و خرید دکل پرچم باید به ان دقت شود، شرایط جوی و میزان بادخیز بودن منطقه محل نصب دکل پرچم است، در صورتی که میزان وزش باد در منطقه بالا باشد، بایستی از پایه های با استحکام بالاتر و فونداسیون مستحکم تری استفاده شود.
  • نوع خاک منطقه نیز در انتخاب متریال، نحوه طراحی و چگونگی نصب دکل پرچم تاثیر گذار است.
  • میزان رطوبت منطقه محل نصب پرچم نیز در انتخاب متریال و نوع پوشش دکل پرچم اهمیت دارد و بهتر در مناطق با رطوبت بالا از گالوانیزه گرم برای پوشش پایه استفاده شود.

در هنگام خرید دکل پرچم باید فاکتورهای ذکر شده در بالا را مورد توجه قرار داد تا در نهایت بهترین نتیجه از خرید دکل پرچم و نصب آن کسب گردد. شرکت های تولید کننده دکل پرچم علاوه بر دانش و تخصص بالا در طراحی دکل پرچم باید تجربه کافی برای ساخت دکل های پرچم مختلف را داشته باشند. بهره مندی از متخصصان با تجربه و خلاق در تولید دکل پرچم همچون سایر صنایع می تواند در کیفیت محصول نهایی تاثیر زیادی داشته باشد. احداث گستر با سال ها تجربه در طراحی و نصب پایه و دکل پرچم یکی از برترین تولید کنندگان این تجهیز در کشور است که در کارنامه خود صدها تجربه موفق از طراحی و ساخت دکل پرچم با ویژگی های منحصر بفرد را دارد.

در طراحی و تولید دکل های پرچم بلند که برای مورد استفاده قرار می گیرند، به دلیل ویژگی های خاصی که این سازه دارد، باید موارد متعددی مورد توجه قرار گیرد لذا برای ثبت سفارش و خرید این دکل ها توصیه ما به شما عزیزان مراجعه به شرکت هایی است که توانایی لازم از نظر تخصص و تجربه را داشته باشند. شرکت احداث گستر با سال ها فعالیت در ساخت انواع دکل پرچم از جمله دکل های پرچم بلند این سازه ها را با بهترین کیفیت با استفاده از متریال مرغوب، تولید و با مناسب ترین قیمت نسبت به رقبا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

حتما تا به حال در جای جای شهرها و جاده ها، پرچم های بزرگی را دیده اید که بر روی پایه های بسیار بلند در اهتزازند. این پایه ها غالبا از جنس فلز بوده و به عنوان نگهدارنده پرچم مورد استفاده قرار می گیرد. در اکثر مواقع این پایه های مرتفع به عنوان سازه ای برای نصب پرچم ملی کشور به کاربرده می شود و نشان دهنده غیرت، افتخار و وحدت میان افراد جامعه است. شما عزیزان می توانی برای اطلاع از قیمت دکل پرچم با کارشناسان احداث گستر تماس بگیرید و با توجه به ویژگی های دکل مورد نظر خود، قیمت منطبق بر شرایط خود را استعلام نمایید.

در محاسبه قمیت دکل پرچم چه مواردی تاثیر گذار است

یکی از سوالاتی که در زمان سفارش و خرید برج پرچم در ذهن افراد شکل می گیرد این است که چه فاکتورهایی بر قیمت دکل پرچم تاثیر گذار است. در ادامه این مقاله از احداث گستر این عوامل را مورد بررسی قرار می دهیم، برای اطلاع از این فاکتورها با ما همراه باشید. از فاکتورهای موثر بر قیمت دکل پرچم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارتفاع دکل پرچم: هرچه ارتفاع دکل پرچم بیشتر باشد، متریال مورد نیاز برای ساخت آن بیشتر بوده و در نهایت هزینه صرف شده برای تهیه متریال مصرفی بالاتر خواهد رفت، در نتیجه قیمت دکل پرچم بیشتر می شود.
  • نوع دکل پرچم: پایه پرچم در انواع مختلفی از جمله لوله ای، مونوپل و چند وجهی تولید می شوند که هر مدل با توجه به ویژگی های منحصر بفردبی که دارد، قیمتی متفاوت خواهد داشت.
  • نوع و ضخامت ورق مورد استفاده در تولید دکل پرچم: هرچه ارتفاع دکل پرچم بیشتر باشد باید از ورق های با ضخامت بالاتری برای تولید دکل استفاده شود، با بالا رفتن ضخامت ورق فلزی، وزن متریال فلزی بیشتر شده و در نهایت قیمت دکل پرچم بیشتر می شود.
  • نوع پوشش دکل پرچم: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و با در نظر گرفتن المان های موجود در بافت محل نصب، از پوشش های مختلفی برای کاورکردن دکل پرچم استفاده می شود. در مناطق با رطوبت بالا معمولا از پوشش گالوانیزه گرم برای بالا بردن دوام و طول عمر دکل پرچم استفاده می شود و در برخی موارد نیز از رنگ های اپوکسی برای این کار استفاده می شود تا زیبایی و هماهنگی بالاتری با سایر المان های نصب شده در محیط کاربری دکل داشته باشد.
  • تجهیزات به کار رفته در نصب دکل پرچم: تجهیزاتی که برای نصب دکل پرچم استفاده می شود بر قیمت دکل پرچم تاثیر می گذارد. به عنوان مثال در دکل های مرتفع از سیستم روتیشن 360 درجه برای پیشگیری از پیچیدن پرچم به دور پایه، استفاده می شود و یا برخی از دکل های پرچم مجهز به موتور و گیربکس برای بالا و پایین کردن پرچم، چراغ آلارم خورشیدی و … هستند که نصب این تجهیزات بر روی دکل پرچم هزینه ها را افزایش داده و موجب افزایش قیمت دکل پرچم می گردد.
  • هزینه های نصب دکلهای مخابراتی: هزینه حمل و نقل دکل های مخابراتی از کارخانه محل ساخت تا محل نصب نیز از فاکتورهای موثر بر قیمت دکل است که در نهایت نصب این تجهیز با استفاده از جرثقیل به کمک نیروهای ماهر انجام می شود که با توجه به ابعاد دکلهای مخابراتی خودایستا ، باید از تجهیزات مناسب و تعداد کافی نیروی متخصص استفاده شود.

قیمت دکل پرچم با توجه به عواملی که در بالا به آن اشاره شد، تعیین می گردد اما گاهی به دلیل عدم وجود ثبات در قیمت متریال مورد استفاده در ساخت دکل پرچم، ثبات قیمت از بین رفته و دچار نوسان می شود. در ماه های اخیر به دلایل مختلف از جمله تحریم های غرب، شیوع کرونا ویروس و … بازار آهن آلات کشور و همچنین بازار ارز، دچار نوسانات شدید قیمتی شد که این عدم ثبات بر قیمت دکل پرچم نیز تاثیر گذاشت. امیدواریم با وضع سیاست های درست از جانب دولتمردان کشور، ثبات به بازارهای بازگردد و شاهد کاهش و یا ثابت شدن قیمت تمامی کالاها و خدمات در صنایع گوناگون باشیم.

شرکت از اولین و بزرگترین تولیدکنندگان دکل پرچم در کشور است که محصولات خود را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. در صورت خرید از تولیدکنندگان بزرگ به دلیل تهیه متریال مصرفی به صورت عموه قیمت تمام شده محصولات معمولا کمتر بوده و در نهایت محصول با قیمت مناسب تری به دست مشتری خواهد رسید. احداث گستر با دانش، تخصص، خلاقیت و تجربه بالایی که در طی سال ها فعالیت خود در زمینه طراحی و ساخت دکل پرچم کسب کرده، هزینه های ناشی از بروز خطاهای احتمالی در مرحله طراحی و تولید را به شدت کاهش داده و در نهایت محصولاتی باکیفیت بالا و قیمت مناسب را به مشتریان عرضه می دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دکل پرچم با کارشناسان احداث گستر در تماس باشید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا