کسب و کار ایرانیمجله اجتماعیمجله عمومی

رزومه ناصر غلامی هوجقان

ناصر غلامی هوچقان در 21 فروردین 1365 در آبادان به دنیا آمد. وی در سال 1356 در منطقه ذوالفکری شهرستان جمشیدآباد آبادان در خانواده ای 8 نفره به دنیا آمد. او در تبریز زندگی می کند، در تبریز بزرگ شده است. ناصر غلامی دارای مدرک لیسانس مدیریت حرفه ای امداد و نجات است.

سوابق کاری

در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی به عنوان امدادگر به هلال احمر تبریز پیوست و پس از گذراندن دوره های فراوان در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات جاده ای و امداد هوایی مشغول به کار شد. در همان زمان برای نجات جان قربانیان شتافت و به کار روزنامه نگاری پرداخت. وی سابقه امداد و نجات و کمک رسانی به افراد بی شماری را در زلزله های بم، ورزقان و آذرشهر دارد.

ناصر غلامی هوجقان یکی از خبرنگارانی است که در حوزه های رویدادی، اجتماعی، گردشگری، رویدادهای فرهنگی و … فعالیت می کند. ناصر غلامی حجقان تجربه همکاری با پایگاه های خبری مانند خبر روز، آخرین اخبار آذربایجان شرقی، صدای تبریز، درخور و روزنامه ایران کیمیا را دارد.

او همچنین در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی مانند قبرستان اسرارآمیز و منحصر به فرد تبریز، کوه سیوان بهرام (دولار بازاری)، نقاط ناشناخته زیبایی طبیعی، کوه تبریز مریخ فعالیت می کند. با جاذبه های طبیعی ناشناخته، مقبره ها و مقبره های پدر و پسر احال دل، معبد داس آگلیان (سنگ گریان) خوی، اسرار ناشناخته پیرآباد ایلچی هاولی و یادداشت های روزنامه نگاری او بیشتر آشنا شوید.

همکاری در آتش سوزی و موارد اضطراری

وی در سه دوره داوطلبانه، تکمیلی و ویژه آتش نشانی شرکت کرد و بارها در عملیات اطفای حریق مانند آتش سوزی در شادباش تبریز و دیزل آباد تبریز به آتش نشانان کمک کرد. ناصر غلامی نیز به تحصیل CPR پیشرفته ادامه داد و در زمینه اورژانس حرفی برای گفتن داشت و از آمبولانس مصلی تبریز تا بیمارستان شهید مدنی و تبریز به بیماران مراقبت و خدمات پیش بیمارستانی ارائه کرد.

ناصر غلامی همچنین به مدت دو سال به عنوان مسئول مطبوعات و رسانه هیئت گردشگری استان اردبیل فعالیت کرد و اخیراً به عنوان مسئول روابط عمومی کونگ فو، آزاد، شین کیو کشین و مسئول روابط عمومی منصوب شد. افسر ایالت هو کونگ فو.

انتصاب مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی

در زمستان 1402 با صدور حکمی از سوی رضا اکبری عدلی نماینده شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی، ناصر غلامی هوجقان به سمت مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب شد. . بر این اساس ناصر غلامی هجقان با دریافت این اطلاعیه با حضور رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی کار خود را رسما آغاز کرد.

در این تصمیم آمده است: جناب آقای ناصر غلامی هوجقان! با احترام، با توجه به همکاری و فعالیت های ارزنده و تجربیات ارزنده جنابعالی، به عنوان نماینده روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. از تاریخ فوق در سال امید است در سایه عظمت و سلامتی خداوند در تداوم حضور و نفوذ این بزرگوار عزیز در راستای گسترش سبک و دانش جوانان مستعد در عرصه ورزش موفق و موید باشید. .

دکمه بازگشت به بالا