مجله عمومی

رسانه های کردستان روحیه خودباوری و امید را در بین مردم تقویت کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا هستند اروپا روز سه شنبه ، در یک کنفرانس مطبوعاتی در سنندج ، تولد حضرت زهرا (س) را تبریک می گویم (د) وی گفت: زنان در تعالیم اسلام جایگاه ویژه ای دارند آه تو و در جمهوری اسلامی ایران حقوقی برای زنانی که منحصر به فرد هستند وجود دارد.

وی افزود: خانم ها تحصیل کرده ما افراد زیادی در کشور داریم که باید براساس نیازهای جامعه از تخصص استفاده کنند و در این راستا با ارائه طرحی در این زمینه تحقیقاتی در استان کردستان انجام می شود.

نماینده ولی فقیه استان کردستان به منویات رهبران معظم انقلاب در خصوص فرهنگی بودن استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کار فرهنگی و جهادی و با فعال سازی توانمندی های فعلی بتوانیم زمینه های بیشتری را فراهم کنیم خدمات به مردم “

حجت الاسلام والمسلمین اروپا وی افزود: تغییر دیدگاه امنیتی در فرهنگ این استان از اولویت های رهبران برجسته است و ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: در مدت پنج ماه اقامت در منطقه ، در این زمینه کار کرد احصا ما مشکلات و مشکلات منطقه را حل کرده ایم و این روند همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام اروپا گفت بعد احصا اولویت بندی مسائل و برنامه ها برای حل آنها ثروتمند اتفاق میافتد.

وی سخنان خود را از دستور کار ادامه داد ثروتمند وی برای قدرتمند ساختن شوراهای فرهنگی عمومی در استان گفت: این شورا مهمترین شورای تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم استان است و باید با نوآوری از قدرت بیشتری برخوردار باشد.

نماینده ولی فقیه تأکید کرد: انتقادات و س questionsالات همیشه برای منتقدان باز است اما هیچ انسان عاقلی دوست ندارد از مرز تخریب و انتقاد عبور کند.

حجت الاسلام اروپا وی افزود: رسانه های منطقه باید روحیه اعتماد به نفس و امید را در بین مردم تقویت کنند و از نابودی مخالفان محافظت نکنند.

وی همچنین با اعلام اینکه نخبگان و اساتید دانشگاه بیشتری به دفتر رهبران عالی منطقه دعوت می شوند ، گفت: ما از همه ایده ها و دیدگاه هایی که می توانند به توسعه منطقه کمک کنند استقبال می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا