مجله فرهنگ

روزنامه‌های انگلیس از ملکه ناتوان می‌گویند

ناتوانی و زمزمه های ملکه انگلیس برای واگذاری تاج و تخت، برخورد رئیس جمهور فرانسه با تندروها و خبر سفر به ماه از عناوین مهم روزنامه های جهان است.

به گزارش کندوج، آنچه در ادامه می خوانید خلاصه ای از مهمترین عناوین خبری روزنامه های بزرگ جهان به روایت آلبرت کوچویی است:

مکرون علیه افراط گرایان

روزنامه های بریتانیایی می گویند ملکه ناتوان است

روزنامه های فرانسوی انتخابات 2022 را پوشش می دهند.لوفیگارو در نگاه اول می نویسد: به نظر می رسد امانوئل مکرون در انتخابات ریاست جمهوری شمشیر خود را کشیده است. او شمشیر خود را علیه افراط گرایان کشیده است. مکرون ابتدا در کمپین انتخاباتی در حضور 30 ​​هزار نفر ظاهر شد. او با این شعار آمد: به ما بپیوندید، به ما کمک کنید. او می گوید یک برنامه بین المللی دارد.
و نگاهی دیگر به اوکراین. واراش در 80 کیلومتری بلاروس شهری نزدیک به منطقه هسته ای است. شهروندان در دام ترس گرفتار شده اند. جنگ در اوکراین تهدیدی جدی برای مردم این شهر است. و خارکف در برابر حمله بمبی مقاومت می کند. و غرب اوکراین گذرگاه باریکی برای تسلیحات غربی است.

تحویل ISK

روزنامه های بریتانیایی می گویند ملکه ناتوان است

روزنامه‌های بریتانیایی تصاویری از ناتوانی ملکه الیزابت با نامه‌ای در پسرش شاهزاده اندرو منتشر کرده‌اند و می‌گویند زمان تحویل تاج فرا رسیده است. اگر او مشکل اندرو را نمی بیند، وقت آن است که تاج انگلیسی را آویزان کنید. اندرو در مرکز مراسم یادبود شاهزاده فیلیپ به دلیل جنجالی که او ایجاد کرد، حضور داشت. کمتر از شش هفته از محاکمه اندرو و محکومیت او می گذرد.

و به عمران خان، نخست وزیر پاکستان نگاه کنید. گاردین گفت: «پلنگ روی حصار است. عمران خان در آخرین گودال برای رهایی می جنگد. عمران خان از پارلمان آن کشور می خواهد که رد صلاحیت را رد کند. او در قدرت است. بر خلاف بسیاری از روزنامه های انگلیسی، عمران خان پس از انحلال پارلمان پاکستان در سمت خود باقی ماند.

در حاشیه امروز این خبر می خوانیم:

سفر به ماه

روزنامه های بریتانیایی می گویند ملکه ناتوان است

آرتمیس فضاپیمایی است که به ماه سفر خواهد کرد. این بار بدون فضانورد البته بعد از آن یک زن فضانورد به ماه می رود. جدا از آن پوست رنگی نیز وجود دارد. دویست و هشتاد هزار مایل را طی خواهد کرد. سفر از زمین تا ماه. سفر به ماه در واقع آغازی برای اکتشاف ما و سایر سیارات خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا