مجله فرهنگ

روز تاجگذاری است مانند رفتن به جنگ در منطقه در کار مستند



مرکز مستند تبلیغ و فعالیت تجربی سینما تجربی ، مستند سازی یک جامعه مستند در زمینه های درگیری با استناد به مدیر اجرایی است و با تمرکز روی برنامه ها و پروژه های پشتیبانی مرتبط با “کرونا” و مدیریت آنها.

محمد حمیدی مقدم در گفت و گو با کندوج ، اظهار داشت: کار روزانه مستندها و وضوح دوربین آنها در مورد ماهیت مستند ، بر خلاف بسته شدن سایر پروژه های ویدیویی ، شرایط حاد را مشاهده کرد که در روزگار امروز وجود ندارد. این برای متوقف کردن همه فعالیت های فرهنگی بود ، اما از آنجا که مستندات دقیقاً در چه دوره ای از این رکورد و یک روز مهمترین و تأثیرگذارترین روز و از جمله دوربین های مستند زندگی ما مشخص است و حضور شما را دارد ، مثل در میدان جنگ یا در یک عملیات ، وظیفه خود را انجام دهید. آنها دارند

وی گفت: “سپس ما مانند مرکز توسعه چالش بزرگی داشتیم که بخاطر وضعیت عجیب و استرس های ناشی از آن و نگرانی هایی که با تیم اسناد و مدارک و خانواده های آنها وجود دارد ، درخواست کار پیدا کنیم یا خیر.” ، نتیجه می گیریم که آن خطرناک است و نمی تواند فضا را برای امکان خاص از یک ویروس. با این حال ، در حال حاضر تعدادی مستند خودجوش و علاقمند وجود دارد. بنابراین تصمیم گرفتیم که این طرح ها یا کار را به یک مرکز توسعه منتقل کنیم ، مطمئن باشید که بدون وقفه در تعطیلی یا نیمه تعطیلی اداره اداری و موضوعات آنلاین که ایجاد کردیم ، پشتیبانی لازم را ارائه خواهیم کرد.

وی در ادامه با ایجاد ایجاد اتاق های مجازی اندیشه ، در تلاش برای برقراری ارتباط با شوراها و بخش ها و مراکز مختلف در مرکز گفت: در آن زمان ما می خواستیم زنجیره ارتباط را قطع کنیم و حداقل از طریق دوستان و سرگرمی هایی که در مناطق مختلف کشور کار می کنند. برخی از اطلاعات را ذخیره کنید. در همین راستا ، ما توانستیم به بیشتر کارهایی که انجام شده است ، از جمله از طریق خانه مستند قم ، که محل شیوع ویروس در آن واقع شده بود ، دسترسی پیدا کنیم و دوستان به بیمارستان شتافتند و اولین کسی بود که تصویری شگفت انگیز اما هنوز هم تلخ و گیرنده دریافت می کرد. آنها ثبت نام کرده اند بنابراین ، بر اساس چنین تلاشهایی ، مرکز از پروژه خود پشتیبانی کرده است ، و ما امیدواریم که همه این تلاشها به کارهایی منجر شود که بازتاب این دوره دشوار و همدلانه برای آینده قابل پیش بینی باشد.

حمیدی مقدم گفته است که چون این ویروس در دنیای جشنواره های فیلم از جمله حقیقت سینما رواج یافته است ، در مورد تاج بسیار باید گفت. دیگران در این داستان گنجانده شده اند زیرا این یک مسئله جهانی است و بشر امروز در زمان خود زندگی نکرده است. همچنین ، آسیب های تازه ، آموزنده و نمونه برداری شده خب و بسیاری از مشکلات ترش باید در دوربین های مستند ضخیم جمع شوند. در همین حال ، مراکز توسعه ، خواه مستند کار خود را انجام دهند یا نه ، دوربین هایی را به جامعه می آورند. به همین دلیل است که بیشتر جشنواره های فیلم پس از آن دوره تحت تأثیر قرار می گیرند و برخی از آثار به آن دوره مربوط می شوند.

کارگردان مستند مرکز فیلم های تجربی و پاسخ به سؤال پس از بحران ، آیا پس از ساخت این مرکز می توان دستورات بخش دیگری از فیلم را دنبال کرد؟ وی اظهار داشت: “بعد از این مرحله شرایط کار قطعاً تغییر خواهد کرد. اکنون که با نوروز دیدار کردیم ، گروه های آنلاین را در مرکز طوفان مغزی قرار داده ایم و با فیلمسازان نتایج خوبی داشته ایم.” اما با توجه به هیجان و پایداری در فضای مجازی و تصاویر متعدد که امروزه وجود دارد ، بدیهی است که یک میل منسجم برای تشکیل ضریب کار در حوزه های مختلف انفجار مشهود است. این ویروس ساخته شده است بنابراین هنوز وارد سیستم نشده ایم و به دنبال ضرب و شتم حرکت هستیم ، اما بعد از عبور از برنز Corona ، وارد مرحله طراحی می شویم و با رویکردهای متعدد راه حلهای سازگار ایجاد می کنیم. به خاطر سفارش ما ، او باید درس عبرت آمیز را ، از قرار گرفتن در معرض سازه ها و نواقص در معرض قرار گرفتن در معرض مردم و بسیاری از پدیده های دیگر ناشی از آن ، بگذراند.

وی با اشاره به اینکه مستندسازان باید در بخش های مختلف تاج فیلم بسازند که افراد به دلیل داشتن این مستندها می توانند به طور مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنند ، افزود: در حال حاضر این مرکز از چهار ، چهار ، سه روز پشتیبانی می کند و شاید هفته آینده بتوانیم تبلیغات آنها را در فضای مجازی منتشر کنیم.

حمیدی مقدم در پایان گفت: از آنجا که یکی از مناطق اصلی ما در مرکز انیمیشن قرار دارد و بسیاری از همکاران ما هیچ دخالتی در خارج ندارند ، ما به دنبال ساخت انیمیشن های کوتاه بر اساس برنامه خود هستیم. از نظر پیام رسانی و تأمل در مورد وضعیت هنرمندان ، سرگرمی ها این روزها شروع به جستجو می کنند. بنابراین، بدون کمک از هر نوع مستند که هیچ کس احساس خواهد شد، پروژه های مربوط به مرکز توسعه پشتیبانی، سریع تر شما را می پذیرد و پروژه های حمایت و در ضمن.

پایان ماساژ


کلیه محتوای این سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت کندوج هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا