کسب و کار ایرانیمجله عمومی

روش های پرداخت وام کارت اعتباری بانک ملی

پرداخت اقساط بانک ملی از روش های متعدد و گوناگون مانند مراجعه به سامانه بام و پیشگامان پویا و یا اپلیکیشن های بله و ایوا امکان پذیر است. همچنین این بانک امکان پرداخت اقساط تسهیلات را از طریق تلفن فراهم کرده است و از ساده ترین راه های بازپرداخت اقساط می توان به استفاده از شماره تسهیلات اشاره کرد. بانک ملی از جمله بانک های عامل است که با سابقه طولانی و درخشان خود سال ها است به مشتریان خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

کارت اعتباری

از مهم ترین خدمات این بانک می توان به اعطای وام و تسهیلات اشاره کرد و بدیهی است که وام گیرندگان پس از دریافت تسهیلات مورد نظر خود باید در زمان مقرر اقدام به بازپرداخت اقساط آن کنند و بانک ملی جهت سهولت انجام این امر تدابیری را اندیشیده است.با دریافت مشاوره وام بانکی تنها با یک تماس با کارشناسان آریا فردا می توانید از به روز ترین تسهیلاتی که بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری مختلف با شرایط مناسب برای متقاضیان در نظر گرفته اند آگاه شده و در مسیر دریافت آن راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

بانک ملی روش های گوناگونی را برای پرداخت اقساط تهسیلات خود از سوی مشتریان طراحی کرده است. این روش ها از مراجعه حضوری به شعب بانک تا پرداخت از طریق اینترنت بانک متفاوت است. بنابراین این موضوع که مشتریان بانک ملی و وام گیرندگان از روش های پرداخت اقساط خود آگاهی داشته باشند اهمیت زیادی داشته و کمک می کند تا در زمان تعیین شده به سادگی بدهی خود به بانک را تسویه نمایند.

در این مقاله به معرفی سامانه پرداخت اقساط بانک ملی و نحوه پرداخت اقساط با سامانه بام و سایت bmcc.ir از طریق شماره تسهیلات پرداخته شده است و در ادامه نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری بانک ملی و پرداخت تسهیلات از طریق تلفن بررسی می شود تا خوانندگان اطلاعات لازم و کافی را در خصوص این موضوع کسب نمایند.

سامانه پرداخت اقساط بانک ملی

بانک ملی از دیرباز سعی داشته تا هم زمان با توسعه روش های نوین خدمت رسانی، خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد. افرادی که اقدام به دریافت می نمایند باید در موعد مقرر اقساط وام خود را تسویه نموده تا مشمول جرایم بانکی نشوند. بنابراین مشخص می شود که راه اندازی سامانه ای جهت پرداخت اقساط وام از سوی بانک ملی اهمیت زیادی دارد.

سامانه پرداخت اقساط بانک ملی از چند سال پیش با آدرس اینترنتی bmicc.ir شروع به کار کرده است. این سامانه خدماتی از جمله مشاهده صورتحساب و پرداخت اقساط، ارتباط با مرکز تماس و درخواست اینترنتی کارت اعتباری را ارائه می دهد تا مشتریان بانک ملی در سریع ترین زمان ممکن به خدمات ذکر شده دسترسی داشته باشند و در صورت بروز مشکل در روند دریافت خدمات نیز با مرکز تماس در ارتباط باشند.

در بخش سوالات متداول این سامانه، پاسخ به بسیاری از مسائل مشتریان در نظر گرفته شده و همچنین یک راهنمای تصویری جهت پرداخت اقساط در سامانه قرار داده شده است. بنابراین سامانه به گونه ای طراحی شده که پاسخگوی اکثر نیاز های مشتریان بانک ملی باشد. لازم به ذکر است که روش های دیگری برای پرداخت اقساط بانک ملی غیر از مراجعه به این سامانه وجود دارد که در ادامه مقاله به آن ها پرداخته خواهد شد.

نحوه پرداخت اقساط بانک ملی با سامانه بام

یکی دیگر از سامانه های طراحی شده از سوی بانک ملی جهت خدمت رسانی به مشتریان این بانک است. یکی از خدمات این سامانه که بسیار کارآمد است، پرداخت اقساط با استفاده از آن است. سامانه پرداخت اقساط بانک ملی به آدرس bmicc.ir در بخش قبلی مقاله معرفی شد و در این بخش نحوه پرداخت اقساط بانک ملی با سامانه بام شرح داده خواهد شد. برای استفاده از خدمات سامانه بام ابتدا باید وارد سایت my.bmi.ir شده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرد.

در صورتی که فرد قبلا در این سامانه حساب کاربری نداشته باشد باید ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه بام نماید که در زیر گزینه ورود به سامانه قرار گرفته و با انتخاب آن نیاز به ورود اطلاعاتی مانند کد ملی و شماره تلفن همراه است.

پس از ثبت نام و ورود به سامانه بام منویی تحت عنوان تسهیلات/پرداخت اقساط وجود دارد که با انتخاب آن جزئیات و اطلاعات وام های دریافتی از جمله مبلغ تسهیلات، کد تسهیلات، اقساط باقی مانده و زمان سررسید و غیره مشخص شده است و در این بخش کاربر می تواند اقساط تسهیلات خود را پرداخت نماید.

نحوه پرداخت اقساط بانک ملی با شماره تسهیلات

پرداخت اقساط تسهیلات بانک ملی از طریق شماره تسهیلات یکی از روش های ساده و سریع برای تسویه بدهی مشتریان به بانک است. شماره های تسهیلات به دو نوع 13 رقمی و 7 یا 8 رقمی تقسیم می شوند. پرداخت اقساط با استفاده از هر یک از انواع شماره تسهیلات روش مختص به خود را دارد. نحوه پرداخت اقساط بانک ملی با شماره تسهیلات 7 یا 8 رقمی از طریق سایت بانک ملی به نشانی bmi.ir است

پس از ورود به سایت اصلی بانک ملی در منوی بالای صفحه بخشی تحت عنوان خدمات بانکی و الکترونیک وجود دارد که گزینه خدمات الکترونیک باید انتخاب شده و سپس از طریق سامانه بام که در بخش قبلی مقاله معرفی شد اقدام به پرداخت اقساط کرد

لازم به ذکر است در صورتی که کاربران برای پرداخت اقساط بانک ملی به شماره تسهیلات خود دسترسی نداشته باشند باید از طریق تماس با شماره 09622 و یا مراجعه به شعب بانک ملی این کد را دریافت کنند تا بتوانند در موعد های مقرر نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات خود به راحتی از طریق روش های معرفی شده اقدام نمایند.

نحوه پرداخت تسهیلات بانک ملی از طریق پیشگامان پویا bmicc.ir

شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا که متعلق به بانک ملی است، سامانه ای جهت خدمت رسانی به مشتریان این بانک طراحی کرده است. امکانات کلی این سامانه در بخش اول مقاله بررسی شد. در این بخش به نحوه پرداخت تسهیلات بانک ملی از طریق پیشگامان پویا bmicc.ir پرداخته خواهد شد.

برای پرداخت اقساط بانکی ملی از طریق سامانه پیشگامان پویا باید ابتدا به آدرس bmicc.ir مراجعه کرده و از منوی خدمات این سایت گزینه مشاهده صورتحساب و پرداخت اقساط را در سمت راست انتخاب کرد.

پس از انتخاب گزینه ذکر شده، کاربر به صفحه ای هدایت می شود که باید شماره کارت اعتباری خود را وارد کرده تا بر اساس آن و شماره تسهیلاتی که به آن تعلق گرفته است قادر به پرداخت اقساط بانک ملی خود باشد. لازم به ذکر است در حال حاضر امکان درخواست اینترنتی کارت اعتباری از طریق سامانه پیشگامان پویا جهت پرداخت اقساط وجود نداشته و نحوه دریافت این کارت به صورت مراجعه حضوری به شعب بانک ملی است.

در صورتی که کاربر در روند پرداخت اقساط خود با مشکلی روبرو شود می تواند از طریق ارتباط با مرکز تماس شرکت پیشگامان پویا، مشکل خود را حل کند. همچنین این سامانه امکانات دیگری را نیز در خود جای داده است که به بخشی از این امکانات مانند درخواست اینترنتی کارت اعتباری و راهنما و سوالات متداول مربوط به خدمات آن در قسمت اول مقاله اشاره شد.

نحوه پرداخت اینترنتی اقساط کارت اعتباری بانک ملی

یکی از خدمات بانک ملی برای مشتریان خود، ارائه کارت های اعتباری جهت خرید کالا ها و خدمات از مراکز مختلف است. زمانی که افراد وجه لازم برای خرید های مورد نظر خود را نداشته باشند می توانند از این کارت ها استفاده کرده و پس از استفاده از اعتبار خود، وجه را به بانک برگردانند. بدیهی است که بازپرداخت وجوه کارت های اعتباری روش های متفاوتی دارد. در ادامه به نحوه پرداخت اینترنتی اقساط کارت اعتباری بانک ملی پرداخته می شود.

برای پرداخت اینترنتی اقساط کارت اعتباری بانک ملی می توان از طریق استفاده از سامانه پیشگامان پویا به آدرس bmicc.ir که در بخش قبلی مقاله معرفی و بررسی شد، اقدام کرد. علاوه بر این روش می توان از سامانه اینترنتی بام و اپلیکیشن آن هم که در مقاله به آن اشاره شده استفاده کرد و یا با دانلود و استفاده از اپلیکیشن بله، امور مربوط به پرداخت اقساط کارت اعتباری خود را انجام داد.

روش دیگری که برای پرداخت اینترنتی اقساط کارت اعتباری بانک ملی وجود دارد استفاده از خدمات نشان بانک در اپلیکیشن ایوا بانک ملی است. برای دانلود این اپلیکیشن باید ابتدا به سایت اصلی بانک ملی به نشانی bmi.ir مراجعه کرده و از بالای صفحه بخش مشخص شده مربوط به ایوا را انتخاب کرد.

پس از انتخاب گزینه ذکر شده کاربر به صفحه دانلود اپلیکیشن ایوا هدایت می شود که می تواند به صورت مستقیم از سایت بانک ملی و یا از طریق برخی سایت ها و برنامه های دیگر این اپلیکیشن را دانلود نماید. مؤسسه آریا فردا مفتخر است به شما عزیزان اعلام نماید که با سابقه دیرینه در زمینه دریافت وام بانکی بهترین خدمات را برای شما عزیزان در نظر می‌ گیرد.

لازم به ذکر است علاوه بر تمام روش های اینترنتی ذکر شده، روش استفاده از لینک پرداخت سریع که در پیامک های بانکی برای مشتریان ارسال شده است نیز وجود دارد. امکان کارت به کارت مبلغ قسط از طریق خودپرداز ها و اپلیکیشن های موبایل بانک نیز برای پرداخت اقساط کارت اعتباری بانک ملی پیش بینی شده است.

همچنین مراجعه حضوری به شعب بانک و واریز قسط به حساب بانک ملی ایران نیز در دسترس است اما به این علت که در عصر حاضر اکثر افراد خواستار انجام امور مورد نظر خود به صورت اینترنتی و سریع تر هستند استفاده از روش های غیر حضوری معرفی شده مزیت بیشتری دارد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا