مجله عمومی

روند نمایی شیوع هاله در ایالات متحده و اروپا



به گزارش کندوج ،

شمار تلفات در ایالات متحده در شش ساعت گذشته باعث کشته شدن بیش از 1700 نفر شده است. این رقم نشان می دهد که این کشور به تنهایی مسئولیت بیش از یک پنجم بیماری های عروق بیماری کرونا قلب در سراسر جهان است.

با ادامه روند صعودی ، بیماری گسترده در کورونا به بیش از 5 درصد از شهروندان آمریکایی دستور داده است که در خانه های خود بمانند.

یک مقام ارتش آمریكا فاش كرد كه كرونا به چهار ملوان آمریكایی در داخل یو اس اس تئودور روزولت برخورد كرد. ناو هواپیمابر دارای بیش از 6000 خدمه است که از این تعداد تنها 1000 نفر Kovid 4 را آزمایش کرده اند ، بقیه منتظر آزمایش هستند.

کارگروه کاخ سفید در مورد کورونا گفت: “در زمان بهبودی ، می توانست بین 2000 تا 5000 آمریکایی را بکشد.”

رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد که اقدامات احتیاطی پزشکی در انبارهای ملی تقریباً به پایان رسیده است و همه آمریکایی ها باید برای روزهای دشوار و دردناک پیش رو آماده شوند. معاون رئیس جمهور ترامپ همچنین مایك پنس اظهار داشت: نمونه كرونا از شیوع كرونا نشان می دهد كه ایالات متحده در مسیری مشابه ایتالیا قرار دارد.

آخرین شیوع ویروس Coron در اروپا نیز نشان دهنده روند تدریجی است. سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که طی چند روز آینده ، 1 میلیون بیماری عروق بیماری کرونا در سراسر جهان وجود خواهد داشت.

ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه و آلمان هنوز هم در صدر لیست کشورهایی که بیماری قلبی عروق بیماری کرونا در اروپا دارند قرار دارند. در ایتالیا آمار کشته شدگان به 1600 نفر افزایش یافت و بیش از 1600 نفر زخمی شدند. آژانس حفاظت از مدنی ایتالیا اعلام کرد که تعداد بیماران مبتلا در 9 ساعت گذشته روند نزولی را طی چند روز گذشته نشان داده است.

در اسپانیا تعداد مجروحان بیش از 6000 نفر و تعداد کشته شدگان به بیش از 3000 رسیده است. دولت از مردم خواسته است که در 5 آوریل در خانه های خود بمانند.

در انگلیس ، تا به امروز ، 1700 نفر جان خود را از دست داده اند و 1700 نفر نیز بیماری قلبی عروق بیماری کرونا دارند. دولت کنفرانس تغییر اوضاع را که قرار است در نوامبر آینده در گلاسکو برگزار شود به تعویق انداخت. روزنامه گاردین در گزارشی تکان دهنده اظهار داشت ، با وجود کمبود تجهیزات بهداشتی در بیمارستان های کرونا در میان مقامات ، پزشکان و پرستاران تهدید می کنند در صورت ابراز نگرانی شغل خود را از دست دهند.

و … در آلمان ، دولت محدودیت های فاصله اجتماعی را برای دو هفته دیگر برای کنترل شیوع ویروس کورونا تمدید کرد. در این کشور ، بیش از 3000 نفر در اثر بیماری عروق بیماری کرونا جان خود را از دست داده و حدود 3 نفر نیز جان باختند.


انتشارات سایت بر اساس سامانه آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت کندوج هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا