مجله حوادث

ریزش مرگبار ساختمان در محدوده میدان راه آهن

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک زن در اثر ریزش خانه جان خود را از دست داده و یک کودک نیز زخمی شده است.

سید جلال ملکی در گفت وگو با کندوج ، در این رابطه اظهار داشت: ساعت 16:30 امروز یک مورد خاص گزارش شد که زباله ها را به خانه ای قدیمی در میدان راه آهن ابتدای خیابان ولیعصر ، در سیستم پانزدهم آتش نشانی و خدمات ایمنی. به شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن ، سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ایستگاه اول در عرض دو دقیقه به محل حادثه رسیده بود گفت: آتش نشانان حاضر در صحنه مشاهده کردند که یک خانه دو طبقه قدیمی و کوچک واقع در کوچه باریک و یک آشیانه سقوط کرده است. این خانه حداکثر 40 متر است.

مالکی گفت که اطلاعات ضد و نقیض اولیه نشان می دهد که دو مرد در خانه نگهداری می شوند. آتش نشانان ابتدا جستجوی خود را آغاز کردند و پسری 4 ساله را که کاملاً زیر آوار دفن شده بود ، در عملیاتی بسیار حساس نجات دادند.

وی افزود: این کودک مصدوم و تحویل عوامل اورژانس شد.

حدود ساعت 3 بعد از ظهر به دنبال جستجوی قربانیان احتمالی ، ملکی گفت: آتش نشانان جسد یک زن 60 ساله را پیدا کردند که در حین حفاری در زیر مقدار زیادی خاک دفن شده بود. نیروهای اورژانس پس از بررسی وضعیت جسمی وی اعلام کردند که وی جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: به گفته افرادی که در محل حادثه حضور داشتند ، شخص دیگری در خانه نبود اما آتش نشانان با جستجو از آن مراقبت کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا