کسب و کار ایرانیمجله عمومی

ریمل برای چشمهای حساس

چشم های یکی از اعضای بسیار حساس در صورت هستند که باید مراقبت خیلی خوبی از این اندام داشت تا سلامت و زیبایی آن به خطر نیافتد! حساس بودن چشم به مواد آرایشی و به ویژه ریمل به دلایل مختلفی اتفاق می افته که میتونیم به مواد تشکیل دهنده، سفت و خشن بودن براش ریمل، ضعیف بودن فرمول ساخت و … اشاره کرد. پس اگر جز کسانی هستید که دارید و این حساسیت در زمان و به ویژه در هنگام استفاده از ریمل مژه بیشتر میشه باید دقت خیلی زیادی در انتخاب ریمل مژه و سایر محصولات آرایشی که برای آرایش چشم استفاده میشه داشته باشید.

سوزش، خارش، جاری شدن اشک، قرمز شدن و …. همگی جز نشانه هایی هستند که نشون میدن چشم هاتون نسبت به یک ماده آرایشی حساس بوده و اگر احساس کردید این اتفاق در اثر استفاده از نوع خاصی ریمل یا خط چشم ایجاد بشه بهتره که دیگه از اون محصول ارایشی استفاده نکنید و به دنبال محصولی باکیفیت تر و بدون ایجاد حساسیت باشید. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با تعدادی از بهترین ریمل ها برای چشم های حساس آشنا شوید! در این قسمت با تعدادی از بهترین برندهای ریمل که برای چشم های حساس مناسب هستند آشنا خواهید شد. با زیبامون همراه باشید!

مواد حساسیت زا در ریمل چشم را بشناسید!

همونطور که میدونید بیشتر حساسیت ها به خاطر مواد اولیه و تشکیل دهنده محصولات آرایشی ایجاد میشه اما گاهی ممکنه حتی رنگدانه هایی که در یک محصولی مانند محلول ژل تقویت ابرو لاکچری کوین استفاده شده هم باعث ایجاد حساسیت بشه. با این وجود بهتره که مواد حساسیت زایی که در تولید ریمل وجود داره رو بشناسید و از خرید محصولاتی که دارای این مواد اولیه هستند اجتناب کنید!    ریمل تقویت مژه لاکچری کوین یکی از لوازم آرایشی ضروری برای تقویت مژه‌ ها است. مژه‌ ها به آبرسانی و مراقبت نیاز دارند؛ بنابراین پیشنهاد نخست ما انتخاب ریملی است که در مدت استفاده از آن مژه‌ها را ویتامینه و سلامت آن را تضمین کند

این محصول علاوه بر تقویت مژه ها و ابرو ، تغذیه و آبرسانی هم انجام میدهد. عطر یکی از عنصرهای حساسیت زا هستند که معمولا در ساخت بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیره. اگر احساس می کنید چشم های حساسی دارید بهتره به دنبال ریمل های بدون عطر و رایحه باشید تا حساسیت چشم ها تحریک نشه و بتونید با خیال راحت از ریمل ابرو لاکچری کوین استفاده کنید. اگر در رژیم غذایی به گلوتن حساسیت دارید باید به این موضوع دقت کنید. چرا که در ساخت بسیاری از ریمل ها از ذرات گندم هم استفاده میشه که این مورد در محصولات آرایشی ارگانیک و آلی بیشتر دیده میشه. پس همیشه لیست مواد تشکیل دهنده ریمل رو بررسی کنید و اگر به این مورد برخورد کردید از خرید اون محصول اجتناب کنید.

هیدروکسی اتیل سلولز – (Hydroxyethylcellulose (HEC این مورد به طور گسترده به عنوان ژل و ضخیم کننده مژه در ساخت انواع ریمل ها مورد استفاده قرار میگیره. اگرچه استفاده از این ماده شیمیایی در فرمولاسیون ریمل خیلی عالی و ایده آل به نظر میرسه اما برای چشم ها واقعا مضر هست! زیرا از همین عنصر برای ایجاد حباب در صابون هم استفاده میشه و به این معنی هست که شما مستقیما صابون رو روی چشم هاتون قرار داده اید! پس اگر چشم هاتون حساس هست حتما به این مورد هم توجه داشته باشید. اگرچه غلظت این ماده شیمیایی در ریمل مژه بسیار کم هست اما همین مقدار کم هم میتونه باعث تحریک پوست، چشم و حتی ریه ها بشه! پس اگر پوست و چشم های حساسی دارید به این مورد توجه ویژه تری داشته باشید زیرا معمولا از این ماده به عنوان حلال در عطرها و به عنوان یک درمان بدون آفت کش برای شپش مو هم مورد استفاده قرار می گیره!

بهترین ریمل ها برای چشم های حساس

این ریمل نه تنها وگان است بلکه ضد حساسیت بوده و توسط پزشکان متخصص چشم و پوست نیز مورد تایید قرار گرفته شده است! این ریمل برای افرادی که چشم های حساسی دارند گزینه مناسبی هست و میتونید با خیال راحت در طول روز استفاده کنید و مژه های منظم و زیبایی داشته باشید! فرمولاسیون برند شانل به مواد ضد حساسیتی که داره معروف هست و اگر ریملی رو مخصوص چشم های حساس تولید کنه باید به اون اعتماد کرد!

همونطور که از اسم این ریمل مشخص هست یک ریمل حرفه ای ضدآب و قابل شست و شو هست که میشه به عنوان یکی از ریمل های خوب و مناسب برای چشم های حساس هم معرفی کرد! این ریمل برخلاف سایر ریمل های ضدآب که به سختی از روی مژه ها پاک میشن، قابل شستشو بوده و میتونید خیلی راحت از روی مژه ها پاک کنید. برند کلینیک در فهرست برندهایی که دارای محصولات بدون آسیب و حساسیت هستند، قرار داره. این ریمل توسط چشم پزشکان تست شده و دارای مواد معدنی و بدون عطر بوده و برای افرادی که از چشم های حساس دارند و یا اینکه از لنزهای آرایشی استفاده می کنند گزینه مناسبی هست.

ایلا جز برندهای نمونه و آلی هست که در تمام دنیا محبوب و پرطرفدار بوده و ریملی که ارائه داده است جز بهترین ریمل ها برای چشم های حساس هست! این ریمل فرمول بسیار سبکی داره و در ساخت اون از ژل آلوئه ورا و گلاب استفاده شده و بعد از استفاده ظاهر خیلی خوبی رو برای مژه ها ایجاد میکنه. لورآل یکی از برندهای داروخانه ای و معتبر در سراسر دنیاست که محصولات باکیفیتی رو به بازار ارائه میده. قسمت سفید رنگ این ریمل، مژه ها رو برای دریافت ریمل نرم و آماده میکنه و قسمت مشکی رنگ این محصول ظاهر طولانی و بلندی رو برای مژه ها ایجاد خواهد کرد. بعد از استفاده از ریمل به هیچ عنوان احساس سوزش و جاری شدن اشک نخواهید داشت. لینک های مرتبط: ممنون که با همراه هستید! ریمل تقویت مژه لاکچری کوین

ریمل تقویت مژه لاکچری کوین | ریمل ها انواع مختلفی مثل حجم دهنده، بلند کننده، تقویت کننده و… دارند. قبل از انتخاب باید فکر کنید که به کدام ویژگی نیاز دارید و بسته به نیاز تان و قیمت ریمل تقویت مژه لاکچری کوین به دنبال محصول مناسب خود بگردید . منااگه دنبال جواب گرفتن دائمی نیستین و فقط زود میخواین که مژه هاتون حجیم و پر دیده بشه می تونید از ریمل حجم دهنده استفاده کنید. ولی اگه دنبال این هستین که مژه هاتون به شکل طبیعی رشد کنه و تقویت بشه که طبیعتا نیاز به یکی دو هفته زمان شاید هم بیشتر داره، می تونید از ریمل های تقویتی استفاده کنید. درسته زمان بره ولی خوبیه این ریمل ها اینه که آسیبی نمی رسونن و اینکه مژه حجیم و بلند تر میشه و این خیلی لذت بخش تره. از این ریمل هم می تونید برای مژه و هم برای ابرو استفاده کنید که با آبرسانی، از خشک و پژمرده شدن شون جلوگیری میکنه. سب بگردید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا