مجله علمی و سلامت

رییس بیمارستان سینا: امسال از خیرِ سفرهای نوروزی بگذرید

رئیس بیمارستان سینا گفت: حتی اگر سفر مجاز باشد و شخصی قصد سفر داشته باشد ، باید همه پروتكل ها را رعایت كند ، اما بهترین توصیه ما این است كه مردم نوروز امسال سفر خوبی داشته باشند.

محمد طالب زاده ، پزشک ، در مصاحبه با کندوج ، درباره وضعیت بستری شدن روزانه در بیمارستان و ارجاع بخش سرپایی از کوید 19 به بیمارستان سینا اظهار داشت: می توان گفت حداقل پذیرش انجام شده است. شاید در کل 20 پذیرش در بیمارستان و 20 مرخصی در هفته باشد ، طی 6 هفته چنین روشی تغییر نکرده است.

وی افزود: آنچه از آمار مشاهده می کنیم این است که در ویزیت های بیمارستان ما هیچ تفاوتی در میزان مرگ و میر وجود ندارد و بیماران در مدت زمان کوتاهی مرخص می شوند. ویروس ، آخرین بازمانده از قله سوم بیماری است.

طالب پور در مورد سفرهای نوروزی گفت: همکاری مردم بیش از هر جنبه دیگر در مدیریت کرونا موثر است. ما می دانیم که واکسیناسیون ، رعایت پروتکل ها ، ماسک ها و غیره بسیار مهم است ، اما ما معتقدیم که عدم شرکت در دوره ها ، پرهیز از سفرهای غیر ضروری و پذیرش محدودیت ها از شیوع بیماری جلوگیری می کند. حتی اگر سفر مجاز باشد و شخصی قصد سفر داشته باشد ، باید همه پروتکل ها را دنبال کند ، اما بهترین توصیه ما این است که مردم نوروز امسال از سفر صرف نظر کنند.

وی درباره احتمال قله چهارم این بیماری پس از نوروز توضیح داد: پس از یک سال زندگی با کرونا و تجربه ای که کسب کرده ایم ، اگر قله چهارم اتفاق بیفتد ، فکر می کنم همه ما از بالا به پایین مقصر هستیم.

مدیر بیمارستان سینای تهران گفت: “اگر اجازه شروع هر کاری از جمله مسافرت داده شود ، باید دقیق و حساب شده باشد. برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی.

وی تأکید کرد: درصد خوبی از جمعیت تهران در کتابها هستند و دولت باید بتواند از غفلت قله چهارم با ویروس انگلیس جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا