مجله فرهنگ

زمان بیشتری داشتیم سریالمان بهتر می شد

تهیه کننده سریال “کنار پروانه ها” از پایان تصویربرداری این سریال در پایان هفته آینده در شمال کشور خبر داد و افزود: همزمان در آخرین روز ماه صفر ، پخش “بعدی به پروانه ها “نیز در کانال 2 پخش می شود. به پایان می رسد.

بهروز مفید در گفت وگو با کندوج ، درباره آخرین وضعیت هنگام فیلمبرداری و تدوین سریال «کنار پروانه ها» توضیح داد: این سریال به پایان راه نزدیک شده و داستان به زودی به پایان می رسد. آخرین قسمت این مجموعه در آخرین روز ماه صفر ، 15 آنلاین ، از شبکه دو سیما پخش می شود. این اثر هم اکنون در حال تدوین و مونتاژ همزمان است.

وی سپس به دشواری تولید سریال در زمان کرونا اشاره کرد و گفت: “کنار پروانه ها” برای ما کار زیادی بود. اولا ، کار در ماه های جولای و آگوست در شمال کشور از نظر آب و هوا واقعاً نفس گیر است. از سوی دیگر ، موضوع کرونا وجود داشت و مطمئناً مشکلاتی با ما داشت و همچنین کمبود برق در آن زمان ، که کار را برای ما واقعا نفس گیر و دشوار کرد.

مفید همچنین خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ، فشاری که ما برای انجام کار در هوا متحمل شدیم سخت بود ، با توجه به همه این شرایط ، من فکر می کنم کار ما دور از انتظار بوده است.

وی پرسید آیا پخش سریال “کنار پروانه ها” ناگهان در تلویزیون اعلام شد؟ وی گفت: متأسفانه تولید سریال به یکباره در هر فرصتی از سوی سازمان صدا و سیما انجام می شود. ما قبلاً می دانیم که ماه رمضان داریم ، اما کار ما هنوز به پایان نرسیده است. با این حال ، ساخت یک سریال ، به ویژه در مورد Corona ، حداقل 9 ماه طول می کشد ، زیرا کار سخت تر خواهد بود و این عجله قطعاً به کار آسیب می رساند. اساساً ، اگر زمان ارائه سریال “در کنار پروانه ها” نبود ، کیفیت سریال ما حداقل 15 بالاتر بود.

تهیه کننده سریال «در کنار پروانه ها» در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این سریال یک اثر قرآنی است و در واقع به طور غیر مستقیم به مناسبت محرم می پردازد و به نوعی داستان اصلی تکوین یک شخصیت منحصر به فرد در داستان است. به وی افزود: “علاوه بر جذابیت برای تماشاگران ، می خواهم چیزی برای گفتن داشته باشم که امیدوارم اتفاق افتاده باشد.

به گزارش کندوج ، سریال «کنار پروانه ها» به کارگردانی داریوش یاری هر شب ساعت 21:15 از شبکه دو سیما پخش می شود. پروانه معصومی ، برزو ارجمند ، شاهین تسلیمی ، محمود جعفری ، بیتا سحرخیز ، نگار عابدی ، مهران رجبی o.fl. بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا