مجله بانوان

زنان خانه‌دار، قالیباف، دانشجو و هنرمند بیمه می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از وزارت تعاون ، کار و امور اجتماعی ، وحیده نگین اظهار داشت که این برنامه شواهد عدالت جنسی را در منطقه ترویج و کنترل می کند. ناهمسان وی گفت ، این وزارتخانه تاکنون در زمینه بهداشت و رفاه اجرا شده است اوه فعالیتها و اقدامات انجام شده شامل می شود مشاهده و اجرای برنامه ها و برنامه ها در ارتباط با شاخص های برابری جنسیتی ، احصاء و ارزیابی شاخص های جنسیتی مربوط به وزارتخانه ها و انجمن ها زیرمجموعه تأیید شده دفتر مرکزی زنان و خانواده ها ، به روزرسانی و افزایش استخدام بیمه شدگان جدید ، سلامت جسمی و روانی رهبران زن را کنترل می کند و کمیت و کیفیت محل اقامت زنان مصرف کننده را بهبود می بخشد محتوا ار

مشاور در امور زنان و خانواده در وزارت تعاون ، کار و امور اجتماعی تأکید کرد که با هدف قرار دادن زنان جدید وفادار ، زنان خانه دار ، قالیبافان ، زنان و دختران ، زنان شاغل در گروه صنایع دستی و زنان هنرمند جامعه هدف ما را تشکیل داده اند : در برنامه غربالگری بهداشت جسمی و روانی ، زنان خانه دار ، بدسرپرست ، خود اشتغالی و زن شاغل بودند شمرده شده بپوش

به گفته نگین ، توانمند سازی زنان خانه دار یکی از اقداماتی است که برای توانمند سازی و ارتقا مهارت های اشتغال زنان و زنان در میان همسران دختران بیکار متوفی ، مطلقه ، زندانی ، وابسته ، از دست رفته و مجرد 45 تا 55 ساله انجام شده است ساخته شده با زور ادامه می یابد.

وی با اشاره به اجرای برنامه جمع آوری کمک های مالی خرد برای کمک به زنان کم درآمد و آسیب پذیر در مناطق روستایی که به طور معمول به منابع بانکی دسترسی ندارند ، گفت: سن 18 تا 60 سال.

گوهر وی همچنین حمایت از تعاونی ها و تشکل های زنان را از دیگر وزارتخانه های این وزارتخانه ذکر کرد و افزود: جلسات مشترک با نمایندگان اتحادیه های زنان که از تشکیل و توسعه تعاونی ها در سه دهم اول حمایت و کمک به ایجاد و افزایش تعاونی های زنان از جمله این موارد است. اقدامات به این دامنه متوسل می شوند.

مشاور امور زنان و خانواده در وزارت امور اجتماعی ارتقا of سلامت زنان و خانواده را از دیگر موارد مورد توجه وزارت مربوطه و ارائه مشاوره روانشناختی ، پیشگیری و نظارت بر طلاق و توسعه خدمات به عنوان یک الگو عنوان کرد. درمان جامع و آسیب های زنان و همچنین برگزاری دوره های سلف سرویس را کاهش دهید اوه او این اقدامات را می دانست.

وی همچنین به برگزاری مسابقات المپیک حرفه ای بانوان ، برگزاری مسابقات ورزشی بانوان شاغل و حضور آنها در مسابقات بین المللی ورزش های حرفه ای ، راه اندازی کلینیک های روانشناسی صنعتی و برگزاری دوره های ورزشی و ورزشی برای زنان شاغل در سراسر کشور اشاره کرد. زمینه های خانواده ، ازدواج ، سبک زندگی سالم و فعالیت های مستند با توجه مهارت های والدین را با مطالب درسی بگنجانید اصلاح مو با همکاری مراجع علمی و سایر نهادها.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا