مجله بانوان

سارا شیربیگی: سازمان لیگ در مورد انصراف تیم‌ها تصمیم بگیرد/ برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

تیم ملی تیم فوتبال خراسان رضوی می گوید لیگ برتر بانوان به خوبی برگزار می شود ، اما ساختار لیگ باید تصمیم بگیرد که آیا تیمی از حریف خود کنار می رود یا خیر.

سارا شیربیگی بازیکن تیم فوتبال خراسان رضوی در گفت وگو با کندوج ، با اشاره به وضعیت گروه فوتسال بانوان اظهار داشت: این گروه در حال صعود است ، آنها شناسایی شده اند. به طور کلی ، جدا از اینکه 2-3 تیم نتایج ضعیفی داشته اند ، تقسیم خوبی است.

وی درباره مسابقات و رده بندی تیم ها گفت: اگر در گروه مانند گذشته باشد خیلی بهتر است اما در این فصل به دلیل تاج خروج ، سیستم برگزاری مسابقات تغییر کرده است. “از طرف دیگر ، مرحله دوم به طور منظم برگزار می شود و چهار دور با یکدیگر رقابت می کنند ، اما به نظر من تکرارها جذابیت مسابقات را افزایش می دهد و این بهتر است.

شیربیگی که سال گذشته به دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت ، درباره توانایی خود گفت: “من بعد از جراحی شروع به کار کردم و روزهای اول بازی برایم سخت بود ، اما سعی کردم روز به روز بهتر شوم” خوشبختانه من خیلی خوب هستم بهتر است ، اما قبل از آن بازگشت به اوج پس از آسیب دیدگی کمی دشوار است.

وی درباره جایگاه خراسان رضوی در لیگ گفت: ما فصل گذشته بازیکنانی داشتیم اما در مرحله پلی آف به دلیل بیماری برخی از آنها بازی با مس رفسنجان را از دست دادیم و قهرمانی را از دست دادیم. “اولین هدف ما در این فصل صعود به مرحله دوم و سپس تلاش برای کسب عنوان قهرمانی است. خوشبختانه مثل فصل گذشته تحت فشار نیستیم اما چهار تیمی که در یک سطح صعود می کنند و به دنبال قهرمانی هستند. ما در حال تلاش هستیم و از این به بعد هیچ چیز مشخص نیست.

تیم ملی فوتسال بانوان در مورد سقوط مس رفسنجان که فصل گذشته به عنوان قهرمانی رسید ، گفت: نتوانست گل بزند. “عوض شدن. به طور کلی ، مس یکی از تیم های خوب لیگ است ، اما همانطور که در چندین فصل در سال 1020 در بین 10 تیم برتر جهان قرار داشت ، انتظارات از این تیم افزایش یافت و همین امر باعث شد تا نتایج قبلی را کسب نکند.

شیربیگی در مورد حذف چندین تیم از رقابت با حریفان خود در طول لیگ ، گفت: انجمن لیگ باید در این باره تصمیم بگیرد. وقتی هر تیمی می تواند یک بازی را از دست بدهد ، برخی به دلیل وضعیت مالی و اینکه قبلاً می دانند باختند ، منصرف می شوند. ما سال گذشته این قانون را نداشتیم و همه تیم ها باید بازی می کردند ، بنابراین رقابت بسیار بهتر بود. به طور کلی ، این قوانین برای تیم ها بسیار مضر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا