مجله حوادث

ستاد اجرای قانون و ستاد اجرای مواد مخدر مستقیماً مسئولیت اعتیاد معتادان به مواد مخدر را بر عهده دارد

سید حشمت الله حیات الجیب تأکید کرد که فشافو مکانی برای معتادان به مواد مخدر نیست. “قانون مسئولیت مستقیم حضانت در برابر معتادان به مواد مخدر را در پلیس و ستادهای مبارزه با مواد مخدر قرار می دهد.”

به گزارش کندوج ، به نقل از مرکز رسانه قضایی ، مدیرکل زندانهای تهران پس از انتشار تصویری از حضور برخی معتادان در جنوب تهران ، این موضوع را توضیح داد.

سید حشمت الله حیات الجیب اظهار داشت: “افراد آزاد شده زندانی نبودند که می خواستند به مرخصی بروند یا آزاد شوند. آنها در حال نگهداری بودند و فشافویان مکانی برای نگه داشتن معتادان به مواد مخدر نیست.

وی افزود. وی ادامه داد: طبق قانون ، سازمان محکومین هیچگونه تعهدی برای بازداشت معتادان به مواد مخدر ندارد ، اما از نظر همکاری ، به طور موقت معتادان را در این اردوگاه پذیرفته و بازداشت کرده است.

مدیرکل زندانهای تهران گفت: وی ادامه داد: این افراد در پایان اسفند ماه و در پایان دوره درمانی سه ماهه مطابق توافق قبلی با هماهنگی و تأیید تیم درمانی آزاد می شوند.

براساس مواد 15 و 16 قانون ضدقانون ، ستاد مبارزه با مواد مخدر و پلیس مستقیماً مسئولیت حضانت معتادان را به عهده دارند و دستگاه قضایی هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا