مجله عمومی

سختی عبور از دیوار بی اعتمادی مردم

در این حالت ، دولت با مدیریت برنامه ها می تواند شرایط را از وضعیت آشفته فعلی بر اساس اهمیت عمودی آن در دستور کار قرار دهد.
آنچه باعث شده است که علیرغم شعارها و وعده های رنگارنگ نامزدها ، مردم به آن اعتقاد نداشته باشند ، اول از همه ، برخی قول ها نیستند که حداقل دارای استدلال های منطقی ، علمی و واقعی باشند. تجربه انتخابات قبلی به ما آموخته است که شرط لازم و کافی برای امید داشتن به هر نامزدی در این دوره ریاست جمهوری معتبر بودن و داشتن توانایی ، اراده و قدرت در اجرای برنامه های امیدوار کننده است. ، برای کشف ثروت خود واضح است که این س inال در اذهان عمومی وجود دارد که آیا علی رغم به رسمیت شناختن همه مشکلات موجود در کشور توسط همه رقبا ، آیا اراده لازم برای تشکیل یک دولت قدرتمند با توانایی غلبه بر تمام موانع عمده دولت های قبلی را دارد؟ ایجاد شده است؟ آیا دولت آینده فقط در اندازه رسانه ها کار خواهد کرد و با مشکلاتی روبرو خواهد شد که این کار را مانند دولت های قبلی به یک عادت تبدیل می کند؟ در این صورت طولی نمی کشد که دولت آینده با هر رویکرد طبیعی و سیاسی-اقتصادی به سرنوشت مشابه پیشینیان خود خواهد رسید.

اولین مناظره تلویزیونی درباره هفت کاندیدای شورای امنیت ، علی رغم حمله شدید به یکدیگر و هشدارها و هشدارها در مورد خطر بالقوه کشور ، هر چند نتوانست علاقه لازم را برای شرکت در انتخابات آینده فراهم کند. اما حاوی سرنخ های مهمی از هر یک از نامزدها بود که نشان می دهد چرا دولت ضعیف است. این ارجاعات ، اگرچه موقتی و پنهان در اختلافات سیاسی است ، اما به عواملی اشاره دارد که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم برای بدست آوردن اعتبار و مشروعیت افکار عمومی ، باید در متن برنامه های خود به روشنی روشن کنند.

سو Mis مدیریت نیاز به غلبه بر تنگناهای اقتصادی ؛ فقدان برنامه برای پیگیری اهداف رشد پایدار اقتصادی ؛ تورم افسار گسیخته ؛ بیکاری؛ بحران مسکن ناتوانی در استفاده از پتانسیل اقتصادی کشور ، از جمله عدم رنگ و عدم فعالیت سرمایه داران بزرگ داخلی ؛ استفاده از فرصت های تجارت و صادرات با همسایگان را متوقف کنید. عدم حضور فعال در فضای اقتصادی جهانی ؛ سقوط پول ملی ؛ خطر ادغام اقتصاد این کشور با مدل های ونزوئلا و کره شمالی و در نهایت عدم محبوبیت ، اعتبار علمی و تجربه نامزدهایی که ردیابی یکدیگر می کنند ، از موضوعات مهم و استراتژیکی بود که رقبا در بحث عمومی اولیه ذکر کردند. .ردن این نشانه ها البته صحیح است ، اما هیچ یک از نامزدها در مورد چرایی و چگونگی این تصویر و تعریف آنها از وضعیت کشور بحث نکردند. تصویری که در هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری شدت یافته و پیچیده تر از گذشته شده است ، تبلیغاتی از طریق نامزدها بوده و احتمالاً خواهد بود.

بازخوانی مشکلات مردم بدون داشتن ایده کامل با حمایت مطمئن از یک دولت قدرتمند برای افرادی که همه مشکلات موجود در جدول ها و بودجه ها را هر روز می بینند و آنها را لمس می کنند جذاب نیست. مردم وعده های نامزدی نامزدها را بر اساس اعتبار آنها در شعارها و همچنین منابع و قابلیت های شناخته شده موجود برای تحقق هر یک از وعده های طلبکاران اندازه گیری می کنند. بنابراین ، انتقاد کاندیداها از اوضاع ممکن است همان انتقادات مربوط به مردم باشد ، اما واقعیت این است که برای متقاعد کردن آنها ، باید از یک دیوار بلند بی اعتمادی عبور کرد.

ایده یک دولت قدرتمند به مخترع آن بستگی دارد. به همین دلیل است که نامزدها ، در حالی که مردم اولین مناظره خود را در رقابت برای ریاست دولت سیزدهم مشاهده می کردند ، ابتدا باید از خود بپرسند که آیا در زمان گرسنگی برای اعتماد و اعتبار ، آیا علاقه مند به ارائه برنامه های خود به دیگران هستند؟ دوم از همه؛ تجربه مردم از وفاداری و اعتقادشان به آنچه ادعا می کنند چیست؟ ثالثاً؛ چه مشروعیتی در تمام سالهایی که مناصب عالی خود را برای حمایت از یک ریاست جمهوری قوی و مترقی در اختیار دارند ، دارای چه قانونی است؟
توانایی فعلی ایجاد چنین کنترلی چقدر قابل قبول است؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا