مجله ورزشی

سردیس کاپیتان سابق سپاهان رونمایی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا ساکت ، ساکت در مراسم رونمایی از کاپیتان سابق تیم فوتبال سپاهان ، شهید حسن قاضی گفت: “ورزشکاران تاریخ و هویت هر کشور هستند و تاریخ تاریخ یک کشور را ترسیم می کنند. در طول تاریخ ، ورزشکاران هویت یک کشور را نشان می دهند و این افراد با شکوه فرهنگ ، هنر و ورزش کشور را حفظ کرده اند.

وی با بیان اینکه همه کشورها به قهرمانان ملی افتخار می کنند ادامه داد: تاریخ یک کشور را ورزشکاران تشکیل می دهند ، تاریخ 70 ساله سپاهان پر از غرور است و افرادی مانند شهید حسن قاضی که این باشگاه و کشور را آورده است افتخار و احترام.

مدیر کل باشگاه فرهنگ و ورزش فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: در حال حاضر 93 تیم ورزشی در بخش های آقایان و بانوان در رشته های مختلف زیر مجموعه باشگاه وجود دارد و همه این تیم ها به افتخار اصفهان و کشور فعالیت می کنند

ساکت گفت: ما فراموش نمی کنیم که قهرمانان ملی ما در سطح ملی و فرهنگی در سر و صدای کاذب فضای مجازی چه کسانی هستند و در این راستا ، پس از ماه مبارک رمضان ، مرحوم یاوری و مرحوم حریری در حال ساخت در ورزشگاه نقش جهان رونمایی می شوند. “

وی درباره شخصیت شهید قاضی گفت: بچه های فوتبال دهه پنجاه اصفهان گفتند اردوی ما قبل از بازی ها در خانه شهید قاضی بود و پدر و مادر این شهید از ما حمایت کردند و خانه این شهید اردوی تیم های سپاهان و این شهید بود. وی شاهد ورزشی و ملی بوده است.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در حاشیه این مراسم به مناسبت روز ملی درختکاری ، یک گیاه جوان توسط محرم نویدکیا ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در این باشگاه کاشته شد.

لازم به ذکر است که از لباس طلای جدید نیم فصل دوم نیز در حاشیه این مراسم رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا