مجله بانوان

سرنوشت تفاهم‌نامه اشتادسازه با فدراسیون هندبال چه می‌شود؟

افسانه دهقانی گفت: استاد سازه هنوز انحلال خود را به طور رسمی برای ما اعلام نکرده است اما اگر قرارداد بین این تیم و فدراسیون خراب شود باید طبق رویه قانونی بررسی شود.

نایب رئیس انجمن هندبال بانوان در گفت وگو با کندوج ، در خصوص انحلال تیم ورزشگاه مشهد از لیگ برتر در هندبال اظهار داشت: ورزشگاه به طور رسمی ما را از انحلال خود آگاه نکرده است. آخرین اطلاعات ما بر اساس شواهدی مبنی بر انتقال بازیکنان به تیم های دیگر است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تیم طرفدار تیم ملی دختران بوده و چه اتفاقی می افتد که اعلام قصد با اتحادیه انجام شود ، گفت: این موضوع باید طبق رویه قانونی بررسی شود. این موضوع باید بر مبنای قانونی تصمیم گیری شود.

دهقانی در پاسخ به این س Leagueال که لیگ برتر چند تیم خواهد داشت ، گفت: “اگر ورزشگاه به طور علنی انحلال خود را اعلام کند ، این موضوع باید در بخش حقوقی و هیئت مدیره بررسی شود تا ببیند طبق قانون و قانون از چه روشی استفاده کنیم. “جایگزینش کن.

نایب رئیس انجمن هندبال بانوان از حضور چند تیم به جای ورزشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر چندین تیم درخواست داده اند و در صورت امکان آماده سازی به ترتیب اولویت جایگزین می شوند. ابتدا باید انحلال خود را اعلام کند.

وی افزود: طبق قرعه کشی ، 8 تیم در لیگ حضور داشتند و اشتاد سازه هنوز قصد کناره گیری نداشت. بعد از اینکه متوجه شدیم ورزشگاه نداریم ، در حال حاضر هفت تیم داریم ، اما اگر تیم منحل شود ، سعی می کنیم با 8T دسته قوی تری داشته باشیم ، یعنی ورزشگاه را جایگزین تیم کنیم.

به گزارش کندوج ، باشگاه ورزشگاه در اول دسامبر 2016 خود را به عنوان حامی هندبال بانوان معرفی کرده بود و با امضای تفاهم نامه ، این تیم قرار بود در مسابقات آینده حامی رسمی تیم ملی هندبال دخترانه از جمله قهرمانی آسیا او حتی مجبور شد مربی سرشناس اروپایی را برای تیم ملی جوانان استخدام کند تا از ابتدا تمرین کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا